Zmarł Michał Bereza

Grzegorz Sobański

to go...@man.torun.pl
Przekazuję wiadomość od Łukasza Fajfrowskiego:

Dostałem dzisiaj bardzo smutną wiadomość:
"Z głębokim żalem zawiadamiamy, że dnia 28.09.2019 nagle zmarł Michał
Bereza."
Być może starsi goiści (głównie z Wrocławia i Warszawy) pamiętają
Michała? Co prawda od dawna nie udzielał się w klubie, ani na
turniejach, ale wciąż mocno interesował się grą i tym co się wokół niej
dzieje.
Bardzo będzie nam brakowało jego specyficznego poczucia humoru i celnych
komentarzy.

Katarzyna Koenig

to go...@man.torun.pl
Dzieki, strasznie smutna wiadomosc.
Przekaz prosze moje wyrazy wspolczucia rodzinie.

k.

> On Oct 1, 2019, at 14:53, Grzegorz Sobański <si...@boktor.net> wrote:
>
> Przekazuję wiadomość od Łukasza Fajfrowskiego:

Leszek Soldan

to Polish GO players discussion list
wyrazy współczucia wszystkim Jego bliskim
--
Leszek Soldan