GNOME 2.18

Matic Žgur

to gnom...@googlegroups.com
Pozdravljeni!

Razmišljal sem, da bi začeli s prevajanjem naslednje različice namizja,
torej GNOME 2.18, ki izide 14. marca 2007. Datoteke za prevajanje so na
voljo na naslovu: http://l10n-status.gnome.org/HEAD/sl/index.html in so
razdeljene v 3 sklope - fifth-toe, office in extras. Navodila za potek
prevajanja so še vedno na voljo na http://www.lugos.si/wiki/GNOME .

Če kdo pozna kakšnega navdušenca nad GNOME-om, ki je pripravljen
sodelovati pri prevajanju namizja, naj ga kar povabi v skupino, saj več
nas je, tem bolje.

Veselo prevajanje,
Matic Žgur

Matic Ahacic

Nov 7, 2006, 1:45:41 PM11/7/06
to gnom...@googlegroups.com
Začel sem prevajati gthumb

Je dovolj da sporočim tukaj a morm še kje pisat?

Pa šeeno vprašanje. A tisti, ki jih ni na seznamu so pa že prevedeni. Al kaj?

lp Matic

Matic Žgur

Nov 7, 2006, 1:56:15 PM11/7/06
to gnom...@googlegroups.com
Po moje bi bilo bolje, če uporabimo seznam na Lugosovem wikiju, ki ga
lahko vsak sproti zase ureja ( http://www.lugos.si/wiki/Gnome , poglavje
Trenutno prevajamo). Tvoj paket sem že vpisal gor.

Lp Matic

Dne 07.11.2006 (tor) ob 19:45 +0100 je Matic Ahacic zapisal(a):