Export emailů do Seznamu

Pet

Sep 22, 2010, 9:13:44 AM9/22/10
to GUG.cz - GMAIL: Trochu jiný email
Dobrý den,
chtěl bych požádat o radu, potřeboval bych přesunout veškerou poštu ze
složky Doručená pošta do emailové adresy na Seznamu (x...@email.cz) přes
POP3. Nevíte někdo postup?
Díky moc,
Petr.

Janek

Sep 22, 2010, 2:35:53 PM9/22/10
to GUG.cz - GMAIL: Trochu jiný email
Nápovědu k POP3 v Gmailu naleznete na
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=cs&ctx=mail&answer=10350,
umožňuje to ale Seznam?

On Sep 22, 3:13 pm, Pet wrote:
> Dobrý den,
> chtěl bych požádat o radu, potřeboval bych přesunout veškerou poštu ze
> složky Doručená pošta do emailové adresy na Seznamu ([email address]) přes

Pet

Sep 23, 2010, 4:58:43 AM9/23/10
to GUG.cz - GMAIL: Trochu jiný email
Díky,
řešil jsem to s technickou podporou na Seznamu, směr Google --> Seznam
přes POP3 neumějí.
Petr.

On 22 zář, 20:35, Janek wrote:
> Nápovědu k POP3 v Gmailu naleznete nahttp://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=cs&ctx=mail&answer=10350,

Leo

Sep 23, 2010, 9:15:05 AM9/23/10
to GUG.cz - GMAIL: Trochu jiný email
Seznam tedy pravděpodobně neumí komunikovat přes POP3 na zabezpečeném
portu 995.

Pokud tedy opravdu chcete e-maily přenést z Gmailu na Seznam, tak bude
potřeba najít nějakého prostředníka, který umí stáhnout poštu z Gmailu
a dále z něj dokáže Seznam poštu přes POP3 načíst. Myslím, že
Centrum.cz má možnost připojit přes POP3 i schránku Gmail, ale bylo by
dobré se informovat na jejich helpdesku. Taky by bylo dobré si ověřit,
jak často kontrolují schránky přes POP3, pokud by to totiž bylo hodně
často, tak se může Vaše Gmail schránka na 24 hodin zablokovat.

Další a podle mne lepší variantou je, zjistit, zda Seznam umí
komunikovat přes IMAP, ale asi to neumí. U Centrum.cz si můžete myslím
za 50 Kč IMAP aktivovat, ale nevím zda umí import e-mailů do schránky.
Pokud umí i import, tak přes nějakého klienta (MS Outlook NE !!) si z
Gmailu zkopírujte zprávy na Centrum a z Centrum.cz přes POP3 na
Seznam. Zde opět také platí, že při velkém počtu přenášených zpráv
přes IMAP může být Gmail schránka dočasně zablokována.

Pokud nejde o jednorázový přenos e-mailů, tak pro další e-maily
použijte v Gmailu přesměrování pošty na Vaši adresu na Seznamu.

Nevím o kolik e-mailů se jedná, ale já osobně bych se do toho asi
nepouštěl. Z jakého důvodu Vám Gmail nevyhovuje? Já mám na Seznamu
také schránku a můžu tedy porovnávat. Jedinou výhodou Seznamu vidím
pouze v Helpdesku, kde Vám poradí ihned a česky.

landalo

Sep 24, 2010, 1:33:46 AM9/24/10
to GUG.cz - GMAIL: Trochu jiný email
Já tedy nevím, ale
: na seznamu mají POP3, alespoň to píšou viz:
http://napoveda.seznam.cz/cz/email/nastaveni-programu/obecne-udaje-o-postovnich-programech/jake-jsou-adresy-pop-a-smtp-serveru/
Stahování POP3 na gmailu najdete v NASTAVENI/ÚČTY (tam si zaškrtnete,
že chcete na serveru nechat poštu )

Z.

Janek

Sep 24, 2010, 1:43:13 AM9/24/10
to GUG.cz - GMAIL: Trochu jiný email
@landalo: Seznam poskytuje uživatelům možnost stahovat přes POP, ale
zřejmě neumí přes POP stáhnout poštu z jiného serveru, což například
Gmail umí. To jsou dvě různé věci.

On Sep 24, 7:33 am, landalo wrote:
> Já tedy nevím, ale
> : na seznamu mají POP3, alespoň to píšou viz:http://napoveda.seznam.cz/cz/email/nastaveni-programu/obecne-udaje-o-...

Janek

Sep 24, 2010, 1:44:36 AM9/24/10
to GUG.cz - GMAIL: Trochu jiný email
BTW: Jaký k tomu všemu máte důvod? Já jsem si naopak Gmail vybral jako
základní účet, kam vše přeposílám, případně stahuji.