Re: Бланка за регистриране на хора с непоносимост към Глутен

Margarit Balimezov

Apr 23, 2012, 1:52:33 AM4/23/12
to glute...@googlegroups.com

Koму е нужна тази регистрация и поради какво се налага събиране на лични данни?Имате ли сертификат за работа с лични данни?

--
>Този имейл Ви бе изпратен, защото сте абонирани за Група „Безглутеново

хранене и Цьолиакия“ – Google Групи

За да публикувате в тази група, изпратете имейл на

glute...@googlegroups.com

За да се отпишете от тази група, изпратете имейл на адрес

glutenfree+...@googlegroups.com

За повече опции, посетете тази група на адрес

http://groups.google.com/group/glutenfree?hl=bg?hl=bg

Нашият официален сайт: www.bacbg.org

Фейсбук групата е тук: https://www.facebook.com/groups/celiac/

Svetman

Apr 24, 2012, 12:29:40 PM4/24/12
to glute...@googlegroups.com
Съставянето на такъв списък налага, на първо място да се извърши преброяване на хората с непоносимост към глутен, което ще помогне при исканията ни към ТЕЛК и други институции. Отделно ще се води статистика на заболяването, засилва ли се през годините или не, води се статистика, кои са най-добрите специалисти, които извършват изследванията. Запитваме за проблемите на всеки един, за да знаем къде и на кого и как да се помогне, ако имаме възможност да му помогнем, разбира се. По отношение на личните данни, не е задължително вписването на точен адрес, както и можете да не оставяте координати за връзка по ваше желание. Не се изисква ЕГН или точна дата на раждане. Опитал съм се да минимизирам, какво е необходимо да се знае: Имена, населено място и година на раждане ( лични данни, които всеки един от нас споделя във Фейсбук, а и навсякъде другаде в интернет пространството) Далеч съм от мисълта за злоупотреби с личните данни на хората. Необходимо е да работим за подобряване на живота на целиаците в България, защото и аз съм такъв и виждам какви са трудностите. Ако вие лично не желаете да споделяте имената си, то впишете на трите имена "Анонимен".

Galia Docheva

Apr 25, 2012, 4:16:38 AM4/25/12
to glute...@googlegroups.com
Какви лични данни и какъв сертификат!!!!!!! Питам се , защо все се намират хора, които да спъват работата на Асоциацията. На който не му изнася, просто да си мълчи и да не се регистрира. Всичко е доброволно! И ако си нямаме доверие, какво изобщо правим тук? Кому са нужни всичките тия опонирания, за всяко едно предприето нещо, което цели да направи живота ни по-лек ! Докога ще "хапем " хората, които предприемат нещо .В групата има поне няколко човека, които сме регистрирани за работа с лични данни и знаем, за какво иде реч....То държавните учреждения не защитават както трябва личните данни, ние ще се хванем за гушите за едните имена и година на раждане....

P.S. Някъде стана дума за ветерани. Това е  Айсидора! Като изкараме  80 години с целиакия, тогава ще имаме претенции! И пак няма да е същото, защото сега има всичко!