BIOZIN INFO, Please!

Snejina Karshikova

to glute...@googlegroups.com
Моля за информация, ако някой знае дали човек с доказана глутенова ентеропатия / цьолиакия може да приема препарата BIOZIN?  Препоръчва се за стимулиране на имунната система като цяло,но в състава му има коластра и др. - може ли да има някакви нежелани ефекти?

Благодаря предварително за помощта!

Снежина Кършикова

jivka cvrtkova

to glute...@googlegroups.com
zdravei,sina mi e s tova zabol9vane i as ve4e po4ti ot polovin godina davam za imynnata sistema bilkata exinasea i sam mnogo dovolna .prepora4vamti 9.

to glute...@googlegroups.com

Аз съм давала биозин на моята дъщеря , която е с доказана целиакия. Не сме имали проблем.

Ralitsa Hubenova

to glute...@googlegroups.com
Здравейте и от мен,

И аз го купих, но не посмях да го давам защото личният ми лекар така ме посъветва. Каза ми, че не е добре защото заболяването е автоимунно.
Дъщеря ми е на 18.

Поздрави!

Please consider the environment before printing this e-mail!
Моля помислете за околната среда преди да отпечатате това писмо!