Re: Нужда от плащане на интернет адреса на Асоциацията www.bacbg.bg

albena zaprianova

to glute...@googlegroups.com
Здравейте!
Аз съм Албена Запрянова от Сандански. Ще платя таксата за домейна. Моля изпратете ми необходимите данни.
Здраве и успех на всички!

to glute...@googlegroups.com
Благодарим ти Албена!
Поръчка 908305
  Домейн: bacbg.org
Подновяване 19.75 лв.

Стойност (без ДДС): 16.46 лв.
Начислено 20% ДДС: 3.29 лв.
Цена с включен 20% ДДС: 19.75 лв.

Суперхостинг
В случай, че срещате затруднения в определянето на опция, не се колебайте да се свържете с нас:
Телефон: (02) 810 89 99 (денонощно)
Мобилен: (088) 558 88 22 (денонощно)

Вградено изображение 1
Плащане на Хостинг за Българска Асоциация Цьолиакия.jpg

tania markova

to glute...@googlegroups.com
ЗДРАВЕЙ КАЛИНЕ,

КОЛКО ПАРИ ТРЯБВАТ ?
И КОЛКО ВРЕМЕ МОГАТ ДА НИ ИЗЧАКАТ?
ИМАМ ЖЕЛАНИЕ ДА ДАМ НЕЩО.
ПРОСТО В МОМЕНТА НАЛИ СМЕНИХ РАБОТАТА ИИИ НО МИ НАПИШИ.

Kalin Staykov

to glute...@googlegroups.com
Албена от Сандански ще плати сумата.
Успешен ден!

--
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Всяка минута, в която си ядосан, губиш 60 секунди щастие."

Ралф Уолдо Емерсън

Kalin Staykov

to glute...@googlegroups.com
Уважаеми (а) Калин Стайков,

Благодарим Ви, че избрахте да ползвате услугите на СуперХостинг.БГ.

На 10/04/12 Вие сте реализирал поръчка за
ползване на предоставяните от СуперХостинг.БГ услуги.

Вашата поръчка е с номер (908305) и включва:

* bacbg.org...............................: 19.75 лв.
---------------------------------------
Общо.......................: 19.75 лв.
Начин на плащане...........: Банков превод

Посочените цени са с вкл. ДДС.

До този момент по Вашата поръчка все още не сме получили потвърждение
за извършено плащане.

Вашата поръчка ще бъде валидна в продължение на три седмици от датата на
подаването й. През този период Вие имате възможност да заплатите стойността й
по избрания от Вас начин или да промените начина на плащане, като редактирате
поръчката на адрес:
Редакция на поръчка

Вашият акаунт ще бъде активиран до 15 минути след потвърждаване на плащането и
на посоченият в поръчката e-mail адрес ще Ви бъдат изпратени пълни данни за
неговото управление.

Ако имате допълнителни въпроси в областта на предоставяните от СуперХостинг.БГ
услуги, не се колебайте да се свържете с нас и на посочените по-долу телефони
или посетете нашата страница http://help.superhosting.bg/

На 04 октомври 2012, 13:26, albena zaprianova <albe...@abv.bg> написа: