Важно!

Калата, Координатор БАЦ

Apr 24, 2012, 10:11:53 AM4/24/12
to glute...@googlegroups.com
Здравейте,
Айсидора е при мен(председател на БАЦ). И моли:
1. Търсим юрист, който да подготви документите за пререгистрация на дружеството и да напише исковата молба за да не трябва да ходим няколко пъти до Пазарджик. (Тя е по-добре след няколко месечни проблеми с крака си). Който има идея и счита, че може да помогне, да ми пише на лични. Или директно да се обади на Айсидора: 0887920843
2. Трябва да намерим хора, които са извън списъка на групата с това заболяване, за да напишем писмо към Здравната каса, защото при последното посещение на Айсидора, са искали някаква конкретна бройка засегнати в България. А ние нямаме(Светльо, благодарим за бланката!)
3. Трябва постоянно да се пишат писма до здравната каса, за да се изисква премахване на годините и дискриминационното отношение към хората над 18г.

И важно до всички. Създаваме обща бланка за регистрация в БАЦ. Това ще ни помогне да изпратим въпросното писмо към Министерството на здравеопазването с помощта на КЗЗ.
Бланката е направена от Светослав от Варна!

Молим всички, които искат да помогнат да го попълнят! :