Коледна и годишна среща на Българска Асоциация Цоьлиакия

Калата, Координатор БАЦ

Nov 8, 2012, 1:51:41 PM11/8/12
to glute...@googlegroups.com
Предлагам Коледната годишна среща на Българска Асоциация Цьолиакия да се проведе на 15.12.2012г. (събота) Моля всеки, който е съгласен да напише своите коментари. Тъжно е колко много хора имат проблеми и вместо да се оправят нещата, те се усложняват. Асоциацията има огромен шанс да промени живота на всички засегнати, но е нужно да се намерят хората, които да се обединят около тази идея и да предоставят капчица усилие и желание. Имахме уникалния шанс да се създадем и изградим до сега,  ще е жалко ако пропуснем всички възможности и шансове. Всеки, който пита какво е направено до сега да си зададе по-правилния въпрос: Какво съм готов да направя за да се подобри моя живот и живота на другите около мен? Мястото на срещата в София все още е под въпрос, защото х-л Плиска е в ремонт. Приемат се предложения!

С уважение и респект,
Калин

Последни новини:
- Има доста хора, които се оплакват, че не успяват да си подновят ТЕЛК-а, заради проблеми с личните лекари или комисиите в страната.
/Трябва спешно да разрешим този въпрос!!!/
- Борбата за брашно над 18г.възраст остава!
/Тук също ще се изискат усилия и ще се радваме на всеки, който е готов да помага/