Важно! Имеме нужда от спешна помощ!!!

Калата, Координатор БАЦ

to glute...@googlegroups.com
Здравейте,
днес ми се обади Айсидора. Имам нужда от помощ. Имам много задачи на работа и тярбва спешно да се вършат няколко неща по оцеляване на Българска Асоциация Цьолиакия! Наистина е много важно!
1. Трябва да се изтеглят някакви бланки от Министерството на правосъдието за НПО-та(неправителствени организации), като Юридически лица с нестопанска цел.
2. Да се попълнят бланките 2 бланки и едно заявление.
3. Да се напише в свободен текст доклад за дейността на асоциацията за 2011г. и за това, че има нулева стойност на декларацията за отчета.

Моля хората от асоциацията да ми помогнат, защото крайния срок е 30.06.12г. и едва днес в 10.30ч. рабрахме за това а аз нямам никакво време. Дори сега едвам смогвам.
Трябва да се намери телефон и да се намерят бланките. И задължително да се изпратят лично или чрез препоръчана поща! За това трябва да се провери точния адрес и условията на изпращане(ако не ги подадем лично).
Това е изключително важно, защото след този срок всички неподадени декларации се приемат за несъществуващи НПО-та и се изключват от листата на Министерството!!!
Всичко може да се направи от човек, който има желание в рамките на 1-2 часа. Моля за вашата подкрепа и съпричастност!!!
В интернет има цялата информация!

Айсидора е получила информацията от вчерашна среща на Конфедерация Защита на Здравето КЗЗ от вчера!

Калата, Координатор БАЦ

to glute...@googlegroups.com
Цялата тази важност включва годишен финансов отчет за 2011г. Независимо, че нямаме никаква финансова дейност през 2011г. е задължително да се подаде тази декларация!
За всякакви въпроси се обаждайте на Айсидора, председател на БАЦ!
0887920843 или 02/9870075

Svetman

to glute...@googlegroups.com
Съжалявам, че от своя страна също не мога да помогна. Този уийкенд отново ме призоваха на работа :(((