Best Rails server

3 views
Skip to first unread message

Oliver Valls Hernàndez

unread,
May 20, 2016, 3:17:54 AM5/20/16
to girona...@googlegroups.com
Bones,

Ens estem trobant que hi ha un site que acabem de desplegar fa poques setmanes ens cau cada dos o tres dies.
L'estem desplegant amb Puma i no detectem cap problema al codi però de cop i de volta, amb només 65 requests per minut el srv comença a fer out of memory i seg faults fins que es queda penjat en pocs segons i no s'hi pot ni entrar. Això no ens passa a l'entorn d'integració de manera que puma (o alguna gem o codi nostre que no és threadsafe) és el més sospitòs.

Avui migrarem probablement a Unicorn. Ara mateix descarto thin perquè genera el cluster en diferents ports i hauríem de canviar més infraestructura del server que prefereixo no tocar.

Algú ha tingut alguna experiència amb el tema i té alguna recomanació?


Attm

--

Oliver Valls 

Chief Technology Officer

Parc Científic i Tecnològic de la UdG
Edifici Jaume Casademont, Despatx 31
C/ Pic de Peguera nº15, 17003, Girona

+34 972 183 487 | +34 639 457 246
CodiTramuntana.com

Emili Parreño

unread,
May 20, 2016, 3:45:52 AM5/20/16
to gironaonrails
Puma es actualment el servidor Rails de facto, aixi que alguna cosa deu estar pasant perque es quedi sense memoria el sistema. Yo començaria per mirar si hi ha algun memory leak al codi.

--
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Girona on Rails" de Grupos de Google.
Para anular la suscripción a este grupo y dejar de recibir sus mensajes, envía un correo electrónico a gironaonrail...@googlegroups.com.
Para publicar en este grupo, envía un correo electrónico a girona...@googlegroups.com.
Visita este grupo en https://groups.google.com/group/gironaonrails.
Para acceder a más opciones, visita https://groups.google.com/d/optout.



--
Emili Parreño
www.eparreno.com

Jaime Iniesta

unread,
May 20, 2016, 4:32:49 PM5/20/16
to gironaonrails
Lo suyo sería usar Puma también en development, a ver si lo puedes reproducir...

Jaime Iniesta :: Ruby on Rails consultant
http://jaimeiniesta.com

oliver.vh

unread,
May 26, 2016, 3:38:47 AM5/26/16
to Girona on Rails
Tots treballem amb Puma en local ;)

Finalment us dono feedback. Crec que ho hem trobat. Portem dies que ja no hi ha problemes de Oom.
Es tractava de les imatges svg que paperclip processa. Cada vegada que pujaven una entitat amb un parell d'imatges svg una mica grans (500K cada una), l'image magick es tornava boig i patum, tot per terra.
Hem configurat paperclip perquè no les tracti i problema resolt.

Salut!

El divendres, 20 maig de 2016 22:32:49 UTC+2, Jaime Iniesta va escriure:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages