Reactivem una mica?

5 views
Skip to first unread message

davidrv

unread,
Apr 8, 2020, 3:02:18 PM4/8/20
to Girona on Rails
Bones,

Abans de res, espero que estigueu tots bé, families, amics i coneguts...

Veient que aquest grup està força parat he pensat que potser seria un bon moment per moure'l una mica!

No se, potser podriem fer una cerveseta via Zoom o així i posar-nos una mica al dia no? Jo almenys agrairé canviar una mica d'aires de nenes i feina 24/7!

Fins aviat,

David
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages