Dinar de Review de la Full Stack Fest 2017

13 views
Skip to first unread message

oliver.vh

unread,
Sep 21, 2017, 5:53:58 AM9/21/17
to Girona on Rails
Bones,

Els que vau anar a la Full Stack Fest (i els que no hi vam anar tb), us ve de gust quedar un divendres per dinar a finals d'octubre?

Attmt

Rafael Pallares

unread,
Sep 22, 2017, 1:59:50 AM9/22/17
to gironaonrails
+1!!! Ja quedem amb el dia!!! 
Rafa.


--
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Girona on Rails" de Grupos de Google.
Para cancelar la suscripción a este grupo y dejar de recibir sus mensajes, envía un correo electrónico a gironaonrails+unsubscribe@googlegroups.com.
Para publicar en este grupo, envía un correo electrónico a girona...@googlegroups.com.
Visita este grupo en https://groups.google.com/group/gironaonrails.
Para acceder a más opciones, visita https://groups.google.com/d/optout.

oliver.vh

unread,
Oct 5, 2017, 7:16:55 AM10/5/17
to Girona on Rails
Divendres 27 a les 14h va bé?

Attmt

El divendres, 22 setembre de 2017 7:59:50 UTC+2, Rafa va escriure:
+1!!! Ja quedem amb el dia!!! 
Rafa.

El 21/9/2017 11:53, "oliver.vh" <oliv...@coditramuntana.com> escribió:
Bones,

Els que vau anar a la Full Stack Fest (i els que no hi vam anar tb), us ve de gust quedar un divendres per dinar a finals d'octubre?

Attmt

--
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Girona on Rails" de Grupos de Google.
Para cancelar la suscripción a este grupo y dejar de recibir sus mensajes, envía un correo electrónico a gironaonrail...@googlegroups.com.

Carles Jove i Buxeda

unread,
Oct 5, 2017, 8:30:35 AM10/5/17
to girona...@googlegroups.com
Jo no puc perquè tinc els nens, però com que ja ni tan sols sóc gironí no ho tingueu en compte. Estaré al cas per si s'acaba fent un dia que em vagi bé!

Salut,

carles

karles martinoy

unread,
Oct 6, 2017, 12:08:38 PM10/6/17
to girona...@googlegroups.com
Estic pendent de una reunió, que no puc canviar, quan m'ho confirmin us ho dic....

salut!

El dj., 5 d’oct. 2017 a les 14:30, Carles Jove i Buxeda (<ho...@carlus.cat>) va escriure:
Jo no puc perquè tinc els nens, però com que ja ni tan sols sóc gironí no ho tingueu en compte. Estaré al cas per si s'acaba fent un dia que em vagi bé!

Salut,

carles

--

oliver.vh

unread,
Oct 9, 2017, 8:49:14 AM10/9/17
to Girona on Rails
Si el divendres 27 no us va bé doncs passem al següent i llestos. Quants més siguem millor.

Attmt

El divendres, 6 octubre de 2017 18:08:38 UTC+2, karles martinoy va escriure:

Emili Parreno

unread,
Oct 10, 2017, 6:16:43 AM10/10/17
to girona...@googlegroups.com
A mi em va be

~~~~~~

Sent with ProtonMail Secure Email.

oliver.vh

unread,
Nov 2, 2017, 8:33:08 AM11/2/17
to Girona on Rails
Va ara sí, quedem divendres 10?

El dimarts, 10 octubre de 2017 12:16:43 UTC+2, Emili Parreño va escriure:

karles martinoy

unread,
Nov 2, 2017, 9:51:35 AM11/2/17
to girona...@googlegroups.com
Per mi Ok

El dj., 2 de nov. 2017 a les 13:33, oliver.vh (<oliv...@coditramuntana.com>) va escriure:

oliver.vh

unread,
Nov 7, 2017, 9:33:56 AM11/7/17
to Girona on Rails
Algú més confirma per aquest divendres?
A les 14.00 a la fàbrica?

El dijous, 2 novembre de 2017 14:51:35 UTC+1, karles martinoy va escriure:

Carles Jove i Buxeda

unread,
Nov 8, 2017, 8:13:38 AM11/8/17
to girona...@googlegroups.com
Jo no tinc clar que pugui, depèn de com avanci la feina aquests dies… Si no ja ens veiem a la propera. Salut!

carles

Para cancelar la suscripción a este grupo y dejar de recibir sus mensajes, envía un correo electrónico a gironaonrails+unsubscribe@googlegroups.com.

oliver.vh

unread,
Nov 9, 2017, 11:53:51 AM11/9/17
to Girona on Rails
Al final hi anirà algú..?

El dimecres, 8 novembre de 2017 14:13:38 UTC+1, Carles Jove i Buxeda va escriure:

karles martinoy

unread,
Nov 10, 2017, 2:26:37 AM11/10/17
to girona...@googlegroups.com
Oiver, nosaltres hi solem anar a dinar cada dia, i avui hi serem, però pel que veig no hi ha gaire quòrum avui, però sempre ets benvingut a dinar....

salut!

El dj., 9 de nov. 2017 a les 17:53, oliver.vh (<oliv...@coditramuntana.com>) va escriure:

Carles Jove i Buxeda

unread,
Nov 10, 2017, 4:12:07 AM11/10/17
to girona...@googlegroups.com
Jo és segur que no vinc. Sorry, tinc els nens a la tarda i no m’ho he pogut muntar.

Vagi bé!

Carles

El dv, 10 nov 2017 a les 8:26 karles martinoy <kar...@martinoy.net> va escriure:

Emili Parreno

unread,
Nov 10, 2017, 4:28:00 AM11/10/17
to girona...@googlegroups.com
Jo estic malalt :/


Sent from ProtonMail Mobile

oliver.vh

unread,
Nov 10, 2017, 5:40:00 AM11/10/17
to Girona on Rails
Intentem-ho la setmana vinent?

El divendres, 10 novembre de 2017 10:28:00 UTC+1, Emili Parreño va escriure:

Carles Jove i Buxeda

unread,
Nov 10, 2017, 5:56:26 AM11/10/17
to girona...@googlegroups.com
Per mi la setmana vinent és més factible, que no tindré els nens.

Carles

Para cancelar la suscripción a este grupo y dejar de recibir sus mensajes, envía un correo electrónico a gironaonrails+unsubscribe@googlegroups.com.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages