Bones David,
Per fi he aconseguit muntar-ho tot plegat...
Ara que ja ho tinc tot organitzat, estructurat i funcionat... m'han
sorgit dos dubtes molt concrets:
1. Per tal de poder saber certa informació del usuari (rol i altres
coses) m'he guardat l'usuari al $rootScope després de realitzar el
login, però no ho veig del tot clar... ja que es podria modificar
fàcilment (deixant de banda que l'api faci les comprovacions
necessaries). Hi hauria alguna altre estratègia millor?
2. La llibreria ng-token-auth aporta moltes funcionalitats que no vull,
i tot i que devise permet "capar" quines funcionalitats aportes,
m'agradaria saber si es possible fer el mateix en la part del client. He
mirat la documentació i no m'ha semblat veure com configurar-ho. Pot ser
no es necessari?
Ja em comentes,
VM
A 16.03.2016 11:03, David Ramirez escrigué:
> Bones Victor,
>
> Ara mateix no se dir-te si pots mantenir els dos sistema
> d’autentificació però diria que si. De fet, si no recordo malament,
> jo
> tinc alguna app petita amb devise-token-auth + activeadmin per
> separat. O sigui que d’alguna manera s’haurien de poder fer servir
> els
> 2 sistemes alhora.
>
> Ja em diràs què tal!
>
> DAVID RAMIREZ
> --------------------------------------------
> freelance ruby on rails developer
>
>> On 15 Mar 2016, at 23:00, Victor Manuel Martin-Romo
>> <
vma...@bibgirona.net> wrote:
>>
>> David,
>>
>> Fins on jo sabia Device, tenia aquesta opció :token_authenticatable.
>> És historia ja això?
>>
>> Per el que veig, la Gem que comentes tu "devise_token_auth", és una
>> altre Gem independent del Device. Que s'ha de muntar com un complement
>> al Device. Aleshores, dedueixo que no son incompatibles i que a més es
>> pot continuar mantenint els dos mètodes d'autentificació en funció de
>> si s'accedeix a l'API o a una part de l'aplicació que no sigui via
>> API. Es correcte això?
>>
>> Ja em comentes,
>> Victor M.
>>
>> A 15.03.2016 13:12, David Ramirez escrigué:
>>
>>> +1 Emili
>>>
>>> Si el que vols es fer una solució Angular pel front + una Rails API
>>> pots mirar-te aquesta gema:
>>>
https://github.com/lynndylanhurley/devise_token_auth [4] [4]
>>>
>>> Hi he l’equivalent per la part d’Angular:
>>>
https://github.com/lynndylanhurley/ng-token-auth [5] [5]
>>>>>
https://groups.google.com/group/gironaonrails [1] [1].
>>>>> Para obtener más opciones, visita
>>>>>
https://groups.google.com/d/optout [2] [2].
>>>>
>>>> --
>>>> Emili Parreño
>>>>
www.eparreno.com [3] [3]
>>>>
>>>> --
>>>> Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Girona
>>>> on Rails" de Grupos de Google.
>>>> Para anular la suscripción a este grupo y dejar de recibir sus
>>>> mensajes, envía un correo electrónico a
>>>>
gironaonrail...@googlegroups.com.
>>>> Para publicar una entrada en este grupo, envía un correo
>>>> electrónico a
girona...@googlegroups.com.
>>> [1] [1].
>>> Para acceder a más opciones, visita
>>>
https://groups.google.com/d/optout [2] [2].
>>>
>>> Links:
>>> ------
>>> [1]
https://groups.google.com/group/gironaonrails [1]
>>> [2]
https://groups.google.com/d/optout [2]
>>> [3]
http://www.eparreno.com [3]
>>> [4]
https://github.com/lynndylanhurley/devise_token_auth [4]
>>> [5]
https://github.com/lynndylanhurley/ng-token-auth [5]