Dinar juny

2 views
Skip to first unread message

oliver.vh

unread,
Jun 23, 2016, 5:14:01 AM6/23/16
to Girona on Rails
Bones,

Com que aquest mes en Carles no ha dit de quedar per fer el dinar de primer de mes se'ns ha passat
Algun interessat en fer un dinar de final de juny o de primer de juliol?

Alternativament, i per anar canviant, podríem quedar aquí al parc tecnològic que està més aprop de Girona i és fàcil d'aparcar.

Com ho veieu?

Carles Jove i Buxeda

unread,
Jun 23, 2016, 7:11:33 AM6/23/16
to girona...@googlegroups.com
Per mi genial! A finals de juny marxo de Celrà cap al Maresme, però estava pensant venir al dinar de juliol si es feia. Finals de juny també m'aniria perfecte. I Parc tecnològic a mi també :-)

carles
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages