Bones,
Com que aquest mes en Carles no ha dit de quedar per fer el dinar de primer de mes se'ns ha passat
Algun interessat en fer un dinar de final de juny o de primer de juliol?
Alternativament, i per anar canviant, podríem quedar aquí al parc tecnològic que està més aprop de Girona i és fàcil d'aparcar.
Com ho veieu?