Trobada desembre

4 views
Skip to first unread message

oliver.vh

unread,
Nov 21, 2016, 6:08:50 AM11/21/16
to Girona on Rails
Hola gent,

Fem trobada el divendres 2 de desembre com fèiem habitualment el primer divendres de mes a la fàbrica de Celrà?
Podem aprofitar perquè la gent que va anar al Full Stack Fest ens en faci cinc cèntims o comentar qualsevol altre tema.

Attmt

Carles Jove i Buxeda

unread,
Nov 22, 2016, 1:04:09 PM11/22/16
to girona...@googlegroups.com
Jo no crec que pugui, perquè ara visc al Maresme i aquell dia tinc ja alguna cosa a l'agenda. Però espero poder venir de tant en tant si continueu amb la dinàmica!

carles

--
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Girona on Rails" de Grupos de Google.
Para cancelar la suscripción a este grupo y dejar de recibir sus mensajes, envía un correo electrónico a gironaonrails+unsubscribe@googlegroups.com.
Para publicar en este grupo, envía un correo electrónico a girona...@googlegroups.com.
Visita este grupo en https://groups.google.com/group/gironaonrails.
Para acceder a más opciones, visita https://groups.google.com/d/optout.

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages