Capybara + subdominis

6 views
Skip to first unread message

Carles Jove i Buxeda

unread,
Jan 20, 2016, 11:33:42 AM1/20/16
to girona...@googlegroups.com
Ep gent!
Estic treballant en una app (monolítica) que té uns quants subdominis. He buscat, però no trobat, la manera de treballar amb Capybara podent accedir als subdominis.

Sé que puc configurar el host, però no em rutlla.  

Alguna recomanació?

Merci!

oliver.vh

unread,
Jan 21, 2016, 2:59:50 AM1/21/16
to Girona on Rails
Bones, 
Malauradament no et puc ajudar :(

Attmt
El dimecres, 20 gener de 2016 17:33:42 UTC+1, Carles Jove i Buxeda va escriure:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages