Dinar demà

6 views
Skip to first unread message

Oliver Valls Hernàndez

unread,
Feb 4, 2016, 3:54:44 AM2/4/16
to girona...@googlegroups.com
Disculpeu però demà no podré venir :((
Fins a la trobada del març!

--

LLeïr Borràs Metje

unread,
Feb 4, 2016, 3:58:24 AM2/4/16
to girona...@googlegroups.com
Jo potser podre, on i quan quedeu?

--
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Girona on Rails" de Grupos de Google.
Para anular la suscripción a este grupo y dejar de recibir sus mensajes, envía un correo electrónico a gironaonrail...@googlegroups.com.
Para publicar en este grupo, envía un correo electrónico a girona...@googlegroups.com.
Visita este grupo en https://groups.google.com/group/gironaonrails.
Para acceder a más opciones, visita https://groups.google.com/d/optout.



--
Lleïr Borràs i Metje
http://about.me/lleir

davidrv

unread,
Feb 4, 2016, 6:48:04 AM2/4/16
to Girona on Rails, ll...@llegeix.me
Jo també vindré!

13:30h a la Fàbrica de Celrà doncs?

Carles Jove i Buxeda

unread,
Feb 4, 2016, 7:19:44 AM2/4/16
to girona...@googlegroups.com
Sí, demà :-)

La cita és a les 13.30h a la Fàbrica de Celrà.

Hi ha molt d'aparcament, just al costat, a l'estació de tren.

Per qualsevol dubte de com arribar, em podeu trucar a mi mateix: Carles 644 529 970

Fins demà!

PD. Llàstima Òliver. Com que el farem cada mes, segur que ens veiem a un o altre :-)

karles martinoy

unread,
Feb 4, 2016, 8:50:39 AM2/4/16
to girona...@googlegroups.com
crec que hem quedat així: demà divendres a les 13:30 a la fàbrica de Celrà.... 

Emili Parreño

unread,
Feb 5, 2016, 4:45:01 AM2/5/16
to gironaonrails
Hola companys, jo no podré venir, avui els nens tenen festa al cole i m'haig de quedar amb ells. Ens veiem a la proxima
Emili Parreño
www.eparreno.com

Carles Jove i Buxeda

unread,
Feb 5, 2016, 4:51:13 AM2/5/16
to girona...@googlegroups.com
Ja tenim taula reservada! Fins després. 

Llàstima Emili… No te'ls vols dur? Aquí a la fàbrica hi ha un espai per a nens, amb jocs de tot tipus. 

davidrv

unread,
Feb 5, 2016, 4:58:39 AM2/5/16
to Girona on Rails
Perfecte! Jo surto a la 1 de Begur... Imagino que arribaré justet.

Clar que si Emili, porta els nanus i ens veiem una estona!


El viernes, 5 de febrero de 2016, 10:51:13 (UTC+1), Carles Jove i Buxeda escribió:
Ja tenim taula reservada! Fins després. 

Llàstima Emili… No te'ls vols dur? Aquí a la fàbrica hi ha un espai per a nens, amb jocs de tot tipus. 

On Friday, February 5, 2016, Emili Parreño <em...@eparreno.com> wrote:
Hola companys, jo no podré venir, avui els nens tenen festa al cole i m'haig de quedar amb ells. Ens veiem a la proxima
2016-02-04 14:50 GMT+01:00 karles martinoy <kar...@martinoy.net>:
crec que hem quedat així: demà divendres a les 13:30 a la fàbrica de Celrà.... 
2016-02-04 9:58 GMT+01:00 LLeïr Borràs Metje <ll...@llegeix.me>:
Jo potser podre, on i quan quedeu?
2016-02-04 9:54 GMT+01:00 Oliver Valls Hernàndez <oliv...@coditramuntana.com>:
Disculpeu però demà no podré venir :((
Fins a la trobada del març!

--

--
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Girona on Rails" de Grupos de Google.
Para anular la suscripción a este grupo y dejar de recibir sus mensajes, envía un correo electrónico a gironaonrails+unsubscribe@googlegroups.com.

Para publicar en este grupo, envía un correo electrónico a girona...@googlegroups.com.
Visita este grupo en https://groups.google.com/group/gironaonrails.
Para acceder a más opciones, visita https://groups.google.com/d/optout.
--
Lleïr Borràs i Metje
http://about.me/lleir

--
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Girona on Rails" de Grupos de Google.
Para anular la suscripción a este grupo y dejar de recibir sus mensajes, envía un correo electrónico a gironaonrails+unsubscribe@googlegroups.com.

Para publicar en este grupo, envía un correo electrónico a girona...@googlegroups.com.
Visita este grupo en https://groups.google.com/group/gironaonrails.
Para acceder a más opciones, visita https://groups.google.com/d/optout.

--
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Girona on Rails" de Grupos de Google.
Para anular la suscripción a este grupo y dejar de recibir sus mensajes, envía un correo electrónico a gironaonrails+unsubscribe@googlegroups.com.

Para publicar en este grupo, envía un correo electrónico a girona...@googlegroups.com.
Visita este grupo en https://groups.google.com/group/gironaonrails.
Para acceder a más opciones, visita https://groups.google.com/d/optout.



--
Emili Parreño
www.eparreno.com

--
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Girona on Rails" de Grupos de Google.
Para anular la suscripción a este grupo y dejar de recibir sus mensajes, envía un correo electrónico a gironaonrails+unsubscribe@googlegroups.com.

LLeïr Borràs Metje

unread,
Feb 5, 2016, 7:17:15 AM2/5/16
to girona...@googlegroups.com
No mespereu q el cotxe no m vol portar

La proxima sera


On Friday, 5 February 2016, davidrv <da...@davidrv.com> wrote:
Perfecte! Jo surto a la 1 de Begur... Imagino que arribaré justet.

Clar que si Emili, porta els nanus i ens veiem una estona!

El viernes, 5 de febrero de 2016, 10:51:13 (UTC+1), Carles Jove i Buxeda escribió:
Ja tenim taula reservada! Fins després. 

Llàstima Emili… No te'ls vols dur? Aquí a la fàbrica hi ha un espai per a nens, amb jocs de tot tipus. 

On Friday, February 5, 2016, Emili Parreño <em...@eparreno.com> wrote:
Hola companys, jo no podré venir, avui els nens tenen festa al cole i m'haig de quedar amb ells. Ens veiem a la proxima
2016-02-04 14:50 GMT+01:00 karles martinoy <kar...@martinoy.net>:
crec que hem quedat així: demà divendres a les 13:30 a la fàbrica de Celrà.... 
2016-02-04 9:58 GMT+01:00 LLeïr Borràs Metje <ll...@llegeix.me>:
Jo potser podre, on i quan quedeu?
2016-02-04 9:54 GMT+01:00 Oliver Valls Hernàndez <oliv...@coditramuntana.com>:
Disculpeu però demà no podré venir :((
Fins a la trobada del març!

--

--
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Girona on Rails" de Grupos de Google.
Para anular la suscripción a este grupo y dejar de recibir sus mensajes, envía un correo electrónico a gironaonrail...@googlegroups.com.

Para publicar en este grupo, envía un correo electrónico a girona...@googlegroups.com.
Visita este grupo en https://groups.google.com/group/gironaonrails.
Para acceder a más opciones, visita https://groups.google.com/d/optout.
--
Lleïr Borràs i Metje
http://about.me/lleir

--
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Girona on Rails" de Grupos de Google.
Para anular la suscripción a este grupo y dejar de recibir sus mensajes, envía un correo electrónico a gironaonrail...@googlegroups.com.

Para publicar en este grupo, envía un correo electrónico a girona...@googlegroups.com.
Visita este grupo en https://groups.google.com/group/gironaonrails.
Para acceder a más opciones, visita https://groups.google.com/d/optout.

--
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Girona on Rails" de Grupos de Google.
Para anular la suscripción a este grupo y dejar de recibir sus mensajes, envía un correo electrónico a gironaonrail...@googlegroups.com.

Para publicar en este grupo, envía un correo electrónico a girona...@googlegroups.com.
Visita este grupo en https://groups.google.com/group/gironaonrails.
Para acceder a más opciones, visita https://groups.google.com/d/optout.



--
Emili Parreño
www.eparreno.com

--
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Girona on Rails" de Grupos de Google.
Para anular la suscripción a este grupo y dejar de recibir sus mensajes, envía un correo electrónico a gironaonrail...@googlegroups.com.

Para publicar en este grupo, envía un correo electrónico a girona...@googlegroups.com.
Visita este grupo en https://groups.google.com/group/gironaonrails.
Para acceder a más opciones, visita https://groups.google.com/d/optout.

--
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Girona on Rails" de Grupos de Google.
Para anular la suscripción a este grupo y dejar de recibir sus mensajes, envía un correo electrónico a gironaonrail...@googlegroups.com.

Para publicar en este grupo, envía un correo electrónico a girona...@googlegroups.com.
Visita este grupo en https://groups.google.com/group/gironaonrails.
Para acceder a más opciones, visita https://groups.google.com/d/optout.

Carles Jove i Buxeda

unread,
Feb 5, 2016, 7:18:20 AM2/5/16
to girona...@googlegroups.com
Ok! Quina llàstima. Mira que ens havien muntat una taula gran…

LLeïr Borràs Metje

unread,
Feb 5, 2016, 7:33:26 AM2/5/16
to girona...@googlegroups.com
Explicali al meu cotxe ... meh ...

2016-02-05 13:18 GMT+01:00 Carles Jove i Buxeda <ho...@carlus.cat>:
Ok! Quina llàstima. Mira que ens havien muntat una taula gran…

--
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Girona on Rails" de Grupos de Google.
Para anular la suscripción a este grupo y dejar de recibir sus mensajes, envía un correo electrónico a gironaonrail...@googlegroups.com.
Para publicar en este grupo, envía un correo electrónico a girona...@googlegroups.com.
Visita este grupo en https://groups.google.com/group/gironaonrails.
Para acceder a más opciones, visita https://groups.google.com/d/optout.

Carles Jove i Buxeda

unread,
Feb 5, 2016, 7:47:25 AM2/5/16
to girona...@googlegroups.com
Som a taula, esperant. Si no erro l'únic q a part dels celranencs i jo mateix, faltes tu David q deus estar de camí

Fins ara!
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages