הודעה מס' 5 - סיכום המפגש הוירטואלי

5 views
Skip to first unread message

Racehl Tamir

unread,
Nov 12, 2012, 2:14:05 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
לאחר שסיימתם את המשימה, שלחתם תגובות בהודעות 1,3,4
רשמו כאן כתגובה משוב על המפגש הוירטואלי:
מה למדתם?
איך למדתם?
איך הרגשתם ללמוד ללא פנים של מורה או מרצה?
מה היה קשה?
מה היה קל?
ממה נהניתם?
מה אתם רוצים לדעת בהמשך?
להתראות במפגש הבא
רחל


hodayaronen

unread,
Nov 12, 2012, 2:25:33 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
שלום רחל 
הלימוד עצמו היה מהנה מאוד 
אך לצערי כאחת שאין לה ידע נרחב באינטרנט מצאתי את ההוראות מעט לא אינטואיטיביות 
והיה לי קושי רב במילוי ההוראות. לדוגמא: מציאת ההודעה המקורית שעליה יש להגיב.
אני מקווה להשתמש עם ידע זה שרכשתי לתלמידותי, זה היה מאד מעניין תודה רבה

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 21:14:05 UTC+2, מאת Racehl Tamir:

אלי ומוריה טרגין

unread,
Nov 12, 2012, 2:41:22 PM11/12/12
to hodayaronen, gila...@googlegroups.com
גם לי היה סה"כ בסדר.
בהתחלה מעט מלחיץ (הקובץ היה ארוך ומלא בקישורים והוראות....)
היה מצוין שענית לכל שאלה ממש בשניות, כי נתקלים מדי פעם בחוסר הבנה.
מה שלא ברור לי- למה 'קיר ' זה כלי טוב להכנת שיעור? בעיני זה לא מאפשר כ"כ...
מוריה

בתאריך 12 בנובמבר 2012 21:25, מאת hodayaronen <hoday...@gmail.com>:
--
 
 

estiavital

unread,
Nov 12, 2012, 3:25:14 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
שלום רחל,
המפגש הוירטואלי היה טוב.
בהתחלה נבהלתי מאוד מבניית הקיר, כי אוטומטית אני נלחצת מאתרים באנגלית...
כמו מוריה, אני תוהה אודות השימוש בקיר לקראת שיעור/ במהלך שיעור.
לילה טוב!
אסתי

tzuravi

unread,
Nov 12, 2012, 3:47:38 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
 
. היה לנו מאוד קשה, אפילו מציאת הדרך לכתוב רפלקסיה לקחה לנו מידי הרבה זמן
לפי דעתנו, פגישה פנים אל פנים הרבה יותר יעילה.
מינה ואיטה

On Monday, November 12, 2012 9:14:05 PM UTC+2, Racehl Tamir wrote:

sigkainan

unread,
Nov 12, 2012, 3:55:47 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
רחל,נראה כי היה כדאי להדגיש לנו להגיע עם נושא מדוייק לשיעור מתוקשב הכולל קישורים מתאימים לנושא השיעור.

ברור לי כי יהיה עלי לערוך את השיעור מחדש ולכלול בו את כל החידושים אשר למדתי הערב..תודה רבה ולילה טוב.
Message has been deleted

fshenhav

unread,
Nov 12, 2012, 5:04:16 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com



מה למדתם? לבנות "קיר" ...
איך למדתם? בדרך הקשה- הפניית אנרגיות להתמודדות עם בעיות טכניות, שהיו נפתרות יותר בקלות לו היה לידי מישהו עם נסיון:)
איך הרגשתם ללמוד ללא פנים של מורה או מרצה? בסדר
מה היה קשה? למצוא את הפתרון לזה שהעכבר לא מבצע את מה שצריך (בהוספת קובץ/תמונה/סרטון), אחרי זמן רב של נסיונות ומעבר לתוכנה השניה וחזרה,
                    הסתבר שאצלי במחשב, התוכנה היתה ממושמעת דווקא בדפדפן הדחוי (internet explorer)
מה היה קל? לבנות את הקיר
ממה נהניתם? כנ"ל
מה אתם רוצים לדעת בהמשך? אם יחשיבו לנו את המפגש הזה לשני מפגשים:)



הדס מן

unread,
Nov 12, 2012, 5:21:18 PM11/12/12
to fshenhav, gila...@googlegroups.com
שלום רחל,
שמחתי ללמוד איך בונים קיר. זה היה נראה בהתחלה מפחיד אל זה כלי חשוב.
 אני מקווה שעשיתי את הנדרש.
תודה ולילה טוב.

בתאריך 13 בנובמבר 2012 00:04, מאת fshenhav <fshe...@gmail.com>:

--
 
 

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages