--
מה למדתם? לבנות "קיר" ...איך למדתם? בדרך הקשה- הפניית אנרגיות להתמודדות עם בעיות טכניות, שהיו נפתרות יותר בקלות לו היה לידי מישהו עם נסיון:)איך הרגשתם ללמוד ללא פנים של מורה או מרצה? בסדרמה היה קשה? למצוא את הפתרון לזה שהעכבר לא מבצע את מה שצריך (בהוספת קובץ/תמונה/סרטון), אחרי זמן רב של נסיונות ומעבר לתוכנה השניה וחזרה,
מה היה קל? לבנות את הקירממה נהניתם? כנ"למה אתם רוצים לדעת בהמשך? אם יחשיבו לנו את המפגש הזה לשני מפגשים:)
--