לקראת המפגש הוירטואלי

3 views
Skip to first unread message

Racehl Tamir

unread,
Oct 27, 2012, 7:04:36 AM10/27/12
to gila...@googlegroups.com
שלום רב!
כאן המקום לתרגל את עצמכם לקראת המפגש הוירטואלי.
תרגלו 3 פעולות בקבוצת דיון זו:
א. כתיבת תגובה להודעה זו
ב. הורדת הקובץ המצ"ב להודעה זו
ג. חיבור קובץ לתגובה שלכם כאן
בהצלחה
אני כאן לרשותכם 
רחל
to give.jpg

liorabar6

unread,
Oct 30, 2012, 3:07:22 PM10/30/12
to gila...@googlegroups.com
שלום לכולם ובהצלחה בעבודה המשותפת בקבוצת הדיון
מצרפת קובץ עם כתבה לגבי שליחת סמס בנהיגה
כדאי לקרוא עד הסוף...
 
 
ליאורה ברנע
 
בתאריך יום שבת, 27 באוקטובר 2012 13:04:36 UTC+2, מאת Racehl Tamir:
טוב למות בעד סמס.doc

Racehl Tamir

unread,
Oct 31, 2012, 5:17:50 AM10/31/12
to gila...@googlegroups.com
שלום רב ליאורה
הצלחת במשימה הראשונה! שאפו
רחל
red heart flowers  animation

sigkainan

unread,
Oct 31, 2012, 1:45:27 PM10/31/12
to gila...@googlegroups.com

moryelit

unread,
Oct 31, 2012, 5:08:46 PM10/31/12
to gila...@googlegroups.com
לא הבנתי מה המשימה....איפה זה היה כתוב?
מוריה

בתאריך יום שבת, 27 באוקטובר 2012 13:04:36 UTC+2, מאת Racehl Tamir:
שלום רב!

anat.tuson

unread,
Nov 1, 2012, 6:01:36 PM11/1/12
to gila...@googlegroups.com
צוות יקר ערב טוב,
שתהיה לכולנו השתלמות מועילה ומחכימה
שבת של מנוחה ושמחה
ענת 
On Saturday, October 27, 2012 1:04:36 PM UTC+2, Racehl Tamir wrote
שלום רב!
בואו נתחבר לטבע ולנפש דרך הטכנולוגיה.ppt

Racehl Tamir

unread,
Nov 2, 2012, 3:35:32 AM11/2/12
to gila...@googlegroups.com
מוריה
המשימה כתובה בהודעה שלי
נא פתחי אותה ותקראי שם
בהצלחה
רחל


בתאריך יום רביעי, 31 באוקטובר 2012 23:08:46 UTC+2, מאת moryelit:

yael6574

unread,
Nov 3, 2012, 3:31:16 PM11/3/12
to gila...@googlegroups.com
שבוע טוב לכולן,הצלחה רבה ורק טוב.יעל הלפר

בתאריך יום שבת, 27 באוקטובר 2012 13:04:36 UTC+2, מאת Racehl Tamir:
שלום רב!

Racehl Tamir

unread,
Nov 4, 2012, 2:23:36 AM11/4/12
to gila...@googlegroups.com
שלום לכולם
עבודתכם ראויה לשבח
אני מצ'פרת אתכם באתר אנימציות, תהנו
רחל

בתאריך יום שבת, 27 באוקטובר 2012 13:04:36 UTC+2, מאת Racehl Tamir:
שלום רב!

fshenhav

unread,
Nov 4, 2012, 4:41:35 AM11/4/12
to gila...@googlegroups.com
שבוע טוב! אפרת

fshenhav

unread,
Nov 4, 2012, 4:54:32 AM11/4/12
to gila...@googlegroups.com
נפגש מחר...


On Saturday, October 27, 2012 1:04:36 PM UTC+2, Racehl Tamir wrote:
Koala.jpg

נועה נעימי

unread,
Nov 4, 2012, 12:47:26 PM11/4/12
to fshenhav, gila...@googlegroups.com
אתר מקסים. לא תמיד אני מצליחה להוריד את האנימציה שאני רוצה (בהעתק הדבק) מדוע?
נועה.

בתאריך 4 בנובמבר 2012 11:54, מאת fshenhav <fshe...@gmail.com>:
נפגש מחר...
--
 
 

Racehl Tamir

unread,
Nov 4, 2012, 12:53:25 PM11/4/12
to gila...@googlegroups.com, fshenhav
נועה
כל האנימציות באתר ניתנות להורדה. עליך "לתפוס" את האנימציה בעזרת לחצן העכבר הימני.
לא מוצאת סיבה אחרת
ביי
רחל

בתאריך יום ראשון, 4 בנובמבר 2012 19:47:27 UTC+2, מאת naiminoaa:

odeserudi

unread,
Nov 4, 2012, 2:41:21 PM11/4/12
to gila...@googlegroups.com
רק עכשיו הבנתי איפה עלי להשיב.. 
הצתות מאוחרות..
 
תחיה
 

בתאריך יום שבת, 27 באוקטובר 2012 13:04:36 UTC+2, מאת Racehl Tamir:
שלום רב!

אלי ומוריה טרגין

unread,
Nov 4, 2012, 3:18:08 PM11/4/12
to odeserudi, gila...@googlegroups.com
לא ממש היה ברור בהוראה מה צריך לעשות.
מה הכוונה בלכתוב תגובה? לצרף מאמר?
בכ"מ מצרפת מסמך ובו רעיונות  של יוני לביא על פרשת שבוע.
שאלות שיכולות לפתח דיון אקטואלי- ערכי סביב הפרשות.
שבוע טוב!
מוריה

בתאריך 4 בנובמבר 2012 21:41, מאת odeserudi <odes...@gmail.com>:
--
 
 

רעיונות-יוני לביא.doc

אסתר זאבי

unread,
Nov 4, 2012, 3:34:31 PM11/4/12
to אלי ומוריה טרגין, odeserudi, gila...@googlegroups.com
גם אני מנסה להבין מה לא הבנתי:)פה זו קבוצת הדיון?
מצרפת לשימושכן מצגת שאולי תצליח להוביל אתכם קדימה:)ותתרום להתפתחותכם המקצועית...
ו..תשקלו פעמיים ושלוש אם אתם רוצים להיות מתוקשבים:)
(כמובן ,עם קריצה)
יומטוב.
אסתר

בתאריך 04/11/12, מאת אלי ומוריה טרגין <mory...@gmail.com>:

> --
>
>
>

Racehl Tamir

unread,
Nov 4, 2012, 3:43:55 PM11/4/12
to gila...@googlegroups.com, odeserudi
מוריה
בצעת כל הנדרש
כל הכבוד
רחל

בתאריך יום ראשון, 4 בנובמבר 2012 22:18:09 UTC+2, מאת moryelit:

ruvogel

unread,
Nov 5, 2012, 2:39:06 PM11/5/12
to gila...@googlegroups.com
 
שלום לכולן
אל תדאגו בקבוצת הדיון הזו אשתדל לא לשלוח עידכוני מערכת
שיהיה לנו אך טוב ובהצלחה
 
ולא התחשק לי  להוריד את הקובץ לא נורא...

בתאריך יום שבת, 27 באוקטובר 2012 13:04:36 UTC+2, מאת Racehl Tamir:
שלום רב!

הדס מן

unread,
Nov 5, 2012, 4:35:04 PM11/5/12
to ruvogel, gila...@googlegroups.com


בתאריך 5 בנובמבר 2012 21:39, מאת ruvogel <ruv...@gmail.com>:
--
 
 

255_B_17PXs9ez17PXsyDXwqzCrtez17LCstezwqjXssK417PXwqzCtdezwyDX_=_ײ²ֲ³׳³ֲ³ײ²ֲ³׳³ֲ³ײ²ֲ³_׳³ֲ³ײ²ֲ³׳³ֲ³ײ²ֲ³׳³ֲ³ײ²ֲ³׳³ֲ³_.doc

שמרית וינשטיין

unread,
Nov 6, 2012, 3:41:07 PM11/6/12
to gila...@googlegroups.com
נראה מעניין- מקווה שסוף סוף גם אני חלק מהקבוצה...

בתאריך יום שבת, 27 באוקטובר 2012 13:04:36 UTC+2, מאת Racehl Tamir:
שלום רב!

עדי לוי

unread,
Nov 6, 2012, 4:23:52 PM11/6/12
to gila...@googlegroups.com
בס"ד
רחל
 בזה הרגע הצטרפתי
מקוה שנהנה מההשתלמות
ונקבל כלים יישומיים בתחום  ובאופן כללי
תודה
עדי
בתאריך יום שבת, 27 באוקטובר 2012 13:04:36 UTC+2, מאת Racehl Tamir:
שלום רב!

שמרית וינשטיין

unread,
Nov 11, 2012, 11:18:07 AM11/11/12
to gila...@googlegroups.com
אורנה אמרה שאני לא  בתוך הקבוצה מקווה שכעת כןןןןןןןןןןןןןןן

בתאריך יום שבת, 27 באוקטובר 2012 13:04:36 UTC+2, מאת Racehl Tamir:
שלום רב!
חיי שרה.doc

liorabar6

unread,
Nov 11, 2012, 6:04:31 PM11/11/12
to gila...@googlegroups.com
שאלה:
להיכן לשלוח את טופס השיעור המקוון?
 
ליאורה ברנע
 

בתאריך יום ראשון, 11 בנובמבר 2012 18:18:07 UTC+2, מאת שמרית וינשטיין:

Racehl Tamir

unread,
Nov 12, 2012, 1:43:19 AM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
ליאורה
את השיעור המקוון בסופו של דבר יש להעביר לרכזת אסנת
אם את רוצה שאצפה בו לפני המשלוח לאסנת, נא שלחי לי למייל
כתבי במייל לאיזו קבוצה את שייכת
אני לשרותך
רחל

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 01:04:31 UTC+2, מאת liorabar6:

עדי לוי

unread,
Nov 12, 2012, 5:54:16 AM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
בס"ד
 רחל שלום
 האם עכשו הצטרפתי לקבוצה ?
 אני מנסה לשלוח קובץ אבל אז המסך מוסט שמאלה ואיני יכול לשלוח
 תודה
עדי

בתאריך יום שבת, 27 באוקטובר 2012 13:04:36 UTC+2, מאת Racehl Tamir:
שלום רב!

Racehl Tamir

unread,
Nov 12, 2012, 6:16:01 AM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
עדי
הצטרפת לקבוצה, ברוכה הבאה
בעיית הקובץ, יתכן שאת עובדת במצב מסך גדול
נסי לבצע בבית הספר
רחל

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 12:54:16 UTC+2, מאת עדי לוי:

tamar193185

unread,
Nov 12, 2012, 7:06:29 AM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
סוף סוףףףףף, איזה כיף, הצלחחחחתי להיכנס....אחרי ייסורים רבים...תודה לאורנה, ולד"ר רחל.
השתלמות מהנה...
תמר

עדי לוי

unread,
Nov 12, 2012, 9:04:08 AM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
רחל שלום
  שלחתי קובץ האם הגיע בשלום ?
עדי
תעתואי ראיה.doc

Racehl Tamir

unread,
Nov 12, 2012, 11:41:28 AM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
עדי
הכל הגיע בשלום
רחל

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 16:04:08 UTC+2, מאת עדי לוי:
רחל שלום
Message has been deleted

etymyn

unread,
Nov 12, 2012, 2:19:23 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
שלום רב, שמחה להיות בקבוצה.
אתי

אתי נייהוז

unread,
Nov 14, 2012, 3:41:40 AM11/14/12
to gila...@googlegroups.com
שלום לכולם,
סוף סוף הנה אני כאן אתכם...
יום נפלא!!!
אתי

בתאריך 12 בנובמבר 2012 21:19, מאת etymyn <ety...@gmail.com>:

--
 
 

קטע איש וילדו הקטן טיילו יחדיו ביער.doc
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages