הודעה מס' 2 - מפגש וירטואלי

0 views
Skip to first unread message

Racehl Tamir

unread,
Nov 12, 2012, 12:28:35 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
שלום רב
נא שמרו את הקובץ המצורף במחשב שלכם ופתחו אותו
עבדו לפי ההנחיות
שלחו תגובות במקום המתאים לכך, תהיינה לכם הודעות בהתאם לנושא התגובה
מדי פעם לחצו על F5 כדי לרענן את הדף
אני כאן לכל שאלה ובעיה
בהצלחה
רחל
virtualLesson1a.doc

ruvogel

unread,
Nov 12, 2012, 12:53:22 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
שלום לכם
איני מצליחה לבצע רישום ולהתחיל ליצור קיר
אשמח לעזרה
רחל-ייתכן  שדפדפן פיירפוקס חוסם חלק מהדברים?

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 19:28:35 UTC+2, מאת Racehl Tamir:

Racehl Tamir

unread,
Nov 12, 2012, 12:56:23 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
כבר סכמנו שעובדים בגוגל כרום
התקיני בזריזות ובקלות ותתחילי לעבוד
עם זאת לדעתי פיירפוקס לא חוסם
אם את רוצה לרשום על הקיר של מישהו אחר, לא תצליחי כי זה חסום 
עבדי לפי ההוראות, הרשמי לאתר הקיר ותוכלי ליצור קיר חדש
בהצלחה
רחל


בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 19:53:22 UTC+2, מאת ruvogel:

שמרית וינשטיין

unread,
Nov 12, 2012, 12:56:50 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
רחל , סוף סוף הבנתי מי נגד מי רק אני לא מצליחה להבין איך אני מורידה את הלוח הזה למחשב שלי עובדת עליו ושולחת את זה אלייך? שמרית


בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 19:28:35 UTC+2, מאת Racehl Tamir:
שלום רב

Racehl Tamir

unread,
Nov 12, 2012, 12:59:00 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
את לא מורידה את הקיר
לכל קיר יש כתובת
את תשלחי את הכתובת של הקיר בהודעה מס' 3
בהצלחה
רחל

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 19:56:50 UTC+2, מאת שמרית וינשטיין:

sigkainan

unread,
Nov 12, 2012, 1:12:32 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com


שלום רחל,מה עלי לשבץ בקיר??מדובר בקיר ניסיון"אילו משאבים עלי להדביק בקיר??

Racehl Tamir

unread,
Nov 12, 2012, 1:15:41 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
על הקיר יש למלא משאבים עבור יחידת הלימוד שאת מפתחת:
קישורים לאתרים העוסקים בנושא
תמונות רלבנטיות
טקסטים קצרים המהווים נקודות חשובות בלמידת הנושא
מושגים מפורשים
בהצלחה
רחל

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 20:12:32 UTC+2, מאת sigkainan:

sigkainan

unread,
Nov 12, 2012, 1:52:36 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
...ולבצע העתקה לקיר אך הקיר אינו מאפשר זאת   ..   word רחל,אני לא מצליחה לכתוב ביטויים מתמטיים על הקיר.ניסיתי לרשום ב

Racehl Tamir

unread,
Nov 12, 2012, 2:00:59 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
בשלב זה את תכתבי ביטויים מתמטיים עד שאראה לך איך יוצאים מכל ביטוי תמונה ומעלים לקיר
תזכירי לי במפגש הבא
רחל

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 20:52:36 UTC+2, מאת sigkainan:

שמרית וינשטיין

unread,
Nov 12, 2012, 2:05:14 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
בניתי את הקיר אבל הוא מלא בריבועים שמדגימים איך לעשות זאת . איך מוחקים ורואים את הקיר בשלמותו?


בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 19:59:00 UTC+2, מאת Racehl Tamir:

Racehl Tamir

unread,
Nov 12, 2012, 2:06:55 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
שמרית
דלגת על שלב מאד חשוב
היית צריכה להרשם ולבחור קיר ריק
ראי את השלבים של העבודה בקובץ
בצעי מחדש
ושוב - עליך לבנות קיר שלך 
רחל

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 21:05:14 UTC+2, מאת שמרית וינשטיין:

אלי ומוריה טרגין

unread,
Nov 12, 2012, 2:26:29 PM11/12/12
to Racehl Tamir, gila...@googlegroups.com
כתובת הקיר שלי
מוריה


 
בתאריך 12 בנובמבר 2012 21:06, מאת Racehl Tamir <rtam...@gmail.com>:
--
 
 

Racehl Tamir

unread,
Nov 12, 2012, 2:28:43 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com, Racehl Tamir
נא להעלות כתגובה להודעה מספר 3
רחל

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 21:26:30 UTC+2, מאת moryelit:

שמרית וינשטיין

unread,
Nov 12, 2012, 2:40:12 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
נרשמתי השם שלי morshim9 ואני לא מבינה מה קורה?

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 21:06:55 UTC+2, מאת Racehl Tamir:

Racehl Tamir

unread,
Nov 12, 2012, 2:52:07 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
שמרית
עליך לבצע את המשימה שבקובץ המצורף כאן
נא שמרי אותו במחשב שלך, תפתחי אותו ותבצעי את הנדרש
אני כאן בשבילך
רחל

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 21:40:12 UTC+2, מאת שמרית וינשטיין:

שמרית וינשטיין

unread,
Nov 12, 2012, 3:07:03 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
עשיתי ויש לי קיר נחמד עם מספר בגים גם נחמדים לא מבינה מה עוד ניתן לעשות הציללללללללללללללללללללללללללללללללללללוווווווווווווווווו

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 21:52:07 UTC+2, מאת Racehl Tamir:

Racehl Tamir

unread,
Nov 12, 2012, 3:15:21 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
אם הקיר שלך מלא משאבים ליחידה המתוקשבת שלך, העלי את הכתובת שלו להודעה מספר 3
והמשיכי להודעה מספר 2
רחל

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 22:07:03 UTC+2, מאת שמרית וינשטיין:

שמרית וינשטיין

unread,
Nov 12, 2012, 3:42:43 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
רחל היקרה, אני מדלגת לשלב המשוב ואומרת שהטבעת אותנו ואני  לא שייכת לקבוצת המורות שאין להן ידע במחשבים.
המשימות האינסופיות שהצבת בפניינו הערב ניתנות לפירוק של שלושה מפגשים לפחות. כאשר יכולנו  לבנות את הקירות בתוך הכיתה המתוקשבת  באולפנה -  ללמוד זאת בצורה משותפת - ולא על ידי למידה עצמית שגוזלת המון זמן וכוחות שאינם.
בשלב זה אני מרשה לעצמי להתנתק. ולמחות על מה שהיה....
ליל מנוחה שמרית

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 22:15:21 UTC+2, מאת Racehl Tamir:

mamanhaya

unread,
Nov 12, 2012, 5:47:31 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
רחל,אם עדיין רלוונטי בשעה זו... שמרתי את הדף והצלחתי ליצור קיר אך עם האנגלית המדוברת בלבד שלי,קשה לי עם כל האייקונים באנגלית וקצת הלכתי לאיבוד בהנחייה לבניית הקיר לאחר שנכנסתי אליו,לאן לחזור?


בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 19:28:35 UTC+2, מאת Racehl Tamir:
שלום רב

iombnn

unread,
Nov 12, 2012, 5:52:21 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
שלום לכם,
אני אמנם לא חברה בקבוצתכם אך נכנסתי כדי להציץ ולהתנסות בעקבות פניות ושאלות...
נראה מרתק.
מצרפת את  כתובת הקיר שלי לעת עתה: 


בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 19:28:35 UTC+2, מאת Racehl Tamir:
שלום רב

mamanhaya

unread,
Nov 12, 2012, 5:58:47 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
מרתק זו המילה... רק שגם מאד מאתגר...
בהצלחה:)

בתאריך יום שלישי, 13 בנובמבר 2012 00:52:21 UTC+2, מאת iombnn:

נועה נעימי

unread,
Dec 15, 2012, 2:21:18 PM12/15/12
to mamanhaya, gila...@googlegroups.com
הטבלה שלי בקובץ המצורף וזה נס חנוכה נוסף
נועה.

בתאריך 13 בנובמבר 2012 00:58, מאת mamanhaya <mama...@gmail.com>:
--
 
 

347.gif
נושא השיעור פעילות מתוקשבת..docx

יעל ניסנבוים

unread,
Dec 15, 2012, 3:37:00 PM12/15/12
to נועה נעימי, mamanhaya, gila...@googlegroups.com
מצו"ב הטבלה 

בתאריך 15 בדצמבר 2012 21:21, מאת נועה נעימי <naim...@gmail.com>:
--
 
 



--

347.gif
טבלה בקורס תקשוב.docx
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages