הודעה מס' 1 - המפגש הוירטואלי הראשון

1 view
Skip to first unread message

Racehl Tamir

unread,
Nov 12, 2012, 12:20:09 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
שלום רב
במפגש זה תיצרו מרכז משאבים ליחידה המתוקשבת שאתם מפתחים במהלך ההשתלמות.
אתם תשתמשו בכלים הטכנולוגיים: 
קבוצת דיון בסביבת הלמידה המתוקשבת  https://sites.google.com/site/racheltechnologyh/courses2013

                 ואתר Linoit או אתר wallshisher

    תוצר: שיעור מתוקשב בהתאם למבנה המצ"ב, בתוך השיעור יהיה קישור לקיר המשאבים שלה

מה עליכם לעשות בהמשך להודעה זה?

כתיבת תגובה כאן הכוללת את נושא השיעור המתוקשב, מקצוע הלימוד ושכבת הגיל.

לאחר משלוח התגובה, עברו להודעה מס' 2 למעלה

בהצלחה

רחל

hodayaronen

unread,
Nov 12, 2012, 12:23:21 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
נושא: אמצעים אומנותיים בספרות
מקצוע: ספרות
שכבת גיל: כיתה י'
בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 19:20:09 UTC+2, מאת Racehl Tamir:

שמרית וינשטיין

unread,
Nov 12, 2012, 12:24:34 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
נושא השיעור: השתלשלות התורה שבעל פה  פרק מבוא ביחידת דינים ומבוא החדשה.
מיועד לכיתה י"ב


בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 19:20:09 UTC+2, מאת Racehl Tamir:
שלום רב

estiavital

unread,
Nov 12, 2012, 12:24:57 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com

שלום לכולם!

נושא השיעור שלי הוא מלחמת העולם הראשונה והיישוב היהודי בארץ ישראל (בגלל שהוא מתוכנן לעוד חודשיים, טרם החלטתי במה אתמקד).
השיעור יועבר במסגרת שיעורי היסטוריה בכיתה י'.
ערב טוב מלא בגשמי ברכה!
אסתי אבני
 
 

tamar193185

unread,
Nov 12, 2012, 12:25:34 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
שלום רחל,
נושא השיעור המתוקשב- אלימות בתקשורת בתוך יחידת הלימוד עיתונות כתובה  ומשודרת (שתי יחידות לימוד עיוניות מתוך 3 בתקשורת)
מקצוע הלימוד- תקשורת (מגמה)
שכבת הגיל- כיתה יא', גילאי 16-17

תודה תמר פרץ


בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 19:20:09 UTC+2, מאת Racehl Tamir:
שלום רב

hodayaronen

unread,
Nov 12, 2012, 12:29:47 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
מישהי יודעת היכן משימה 2? תודה ובהצלחה לכולנו@!


בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 19:20:09 UTC+2, מאת Racehl Tamir:
שלום רב

Racehl Tamir

unread,
Nov 12, 2012, 12:31:57 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
הודעה מס' 2 נמצאת בהמשך למטה
רחל

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 19:29:47 UTC+2, מאת hodayaronen:

tamar193185

unread,
Nov 12, 2012, 12:33:43 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
רחל אינני רואה את מטלה 2....

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 19:31:57 UTC+2, מאת Racehl Tamir:

sigkainan

unread,
Nov 12, 2012, 12:34:57 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com

שלום לכולם,
נושא השיעור - הפונקציה הריבועית ,מתיחות,הזזות וכיווצים
מקצוע-מתמטיקה
שכבת גיל-ט-י
 

Racehl Tamir

unread,
Nov 12, 2012, 12:35:41 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
תמר
גלגלי למטה, תמצאי הודעה מס' 2
כנסי אליה
תראי קובץ מצורף
הקליקי עליו ותשמרי אותו במחשב שלך
בהצלחה
רחל

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 19:33:43 UTC+2, מאת tamar193185:

Racehl Tamir

unread,
Nov 12, 2012, 12:36:55 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
תמר
צאי מהתגובה שלך למסך קבוצת הדיון, המסך המרכזי 
תראי שם את הודעה מס' 2
רחל

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 19:35:41 UTC+2, מאת Racehl Tamir:

ruvogel

unread,
Nov 12, 2012, 12:38:37 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
שלום לכולם
הנושא שלי הוא אינזימים, לכיתות י במסגרת המגמה
רוחמה


בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 19:20:09 UTC+2, מאת Racehl Tamir:
שלום רב

sigkainan

unread,
Nov 12, 2012, 12:39:47 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
גם אני איני רואה היכן מטלה מס 2?

הודיה רונן

unread,
Nov 12, 2012, 12:40:50 PM11/12/12
to sigkainan, gila...@googlegroups.com
אני צריכה לבנות קיר?

בתאריך 12 בנובמבר 2012 19:39, מאת sigkainan <sigk...@gmail.com>:
גם אני איני רואה היכן מטלה מס 2?

--
 
 

Racehl Tamir

unread,
Nov 12, 2012, 12:42:13 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com, sigkainan
את צריכה לבנות קיר
ולשלוח את כתובת הקיר לצפייה לכולם
רחל

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 19:40:51 UTC+2, מאת hodayaronen:

Racehl Tamir

unread,
Nov 12, 2012, 12:45:04 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
כדי לראות את הודעה מס' 2, עליך לצאת מפה, כלומר לחזור למסך שבו ראית את כל ההודעות
שם תראי את הודעה מס' 2
כדי לצאת מכאן, אני מציעה לך לחזור לכתובת המקורית של קבוצת הדיון
משם הגעת לכאן
בהצלחה
רחל

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 19:39:47 UTC+2, מאת sigkainan:

Racehl Tamir

unread,
Nov 12, 2012, 12:46:50 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com, sigkainan
כל ההוראות לביצוע נמצאות בקובץ המצורף
עליך לבחור אחד משני האתרים המאפשרים קיר ולעבוד לפי ההנחיות
בהצלחה
רחל

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 19:40:51 UTC+2, מאת hodayaronen:
אני צריכה לבנות קיר?

tzuravi

unread,
Nov 12, 2012, 12:56:31 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
שלום לכולם
Ozymandias הנושא שלי הוא אחד  השירים מתוך תוכנית הספרות החדשה בבגרות. שם השיר הוא 
On Monday, November 12, 2012 7:20:09 PM UTC+2, Racehl Tamir wrote:                                                                 איטה

naiminoaa

unread,
Nov 12, 2012, 1:05:14 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
ערב טוב.
הנושא שלי הוא מתחום ההיסטוריה לכיתה י' - יהודי ארצות האסלם- מעמדם, התמורות וביטויי אנטישמיות.
נועה.

smdahan

unread,
Nov 12, 2012, 1:21:32 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
ערב טוב רחל !
נושא השיעור : בראשית פרק לז' - מערכת היחסים של יוסף עם אביו ועם אחיו.
מקצוע : תורה
שכבת גיל : כיתה יא
המשך מוצלח ומבורך !
סלביה דהן .  
 

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 19:20:09 UTC+2, מאת Racehl Tamir:
שלום רב

אלי ומוריה טרגין

unread,
Nov 12, 2012, 1:59:57 PM11/12/12
to smdahan, gila...@googlegroups.com
נושא השעור שלי:
אנטישמיות והאידאולוגיה הנאצית
כיתות י"א במסגרת שעור הסטוריה
המשך ערב טוב (אין כמו לשבת בנעלי בית, בבית...)
מוריה

בתאריך 12 בנובמבר 2012 20:21, מאת smdahan <smd...@gmail.com>:
--
 
 

roness613

unread,
Nov 12, 2012, 2:39:35 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
 
שלום!
נושא היחידה הוא  השיר:Introduction to Poetry by Billy Collins
זה מיועד לכיתה יא בסגרת שיעורי  ספרות באנגלית.
 
UTC+2, מאת Racehl Tamir:

הדס מן

unread,
Nov 12, 2012, 2:41:58 PM11/12/12
to אלי ומוריה טרגין, smdahan, gila...@googlegroups.com
נושא השיעור שלי: הפונקציה הקוית.
מקצוע: מתמטיקה
שיכבת גיל: כיתה ח

 
בתאריך 12 בנובמבר 2012 20:59, מאת אלי ומוריה טרגין <mory...@gmail.com>:
--
 
 

עדי לוי

unread,
Nov 12, 2012, 2:52:35 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
שלום לכולם
 נושא השיעור -סדרה חשבונית
שכבת גיל- יא'
עדי

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 19:20:09 UTC+2, מאת Racehl Tamir:
שלום רב

tzuravi

unread,
Nov 12, 2012, 2:53:04 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com

נושא השיעור

Ozymandias

תחום דעת

אנגלית

קהל יעד

כיתה י'

מסגרת זמן

3 שיעורים

מטרות בתחום התוכן

ידע ומיומנויות

HOTS Identifying parts and a whole

מושגים להדגשה

Irony, Romanticism, Sonnet, octave, sestet

מיומנויות המאה ה21

 

כלים מתוקשבים

http://linoit.com/users/itatzur/canvases/OZYMANDIAS

מהלך השיעור – פתיחה , גוף וסיכום (כולל הערכה).

אסטרטגיות הוראה (קבוצות, מליאה, יחידני) וקישורים לאמצעים מתוקשבים

פתיחת השיעור

(מליאה, אישי, קבוצתי)

פעילות

אמצעים

גוף השיעור

(מליאה, אישי, קבוצתי)

פעילות

אמצעים

סיכום והערכה

(מליאה, אישי, קבוצתי)

פעילות

אמצעים

הנחיות לביצוע המשימה לתלמידים

 

 

 

תוצר צפוי

Log unit

 

 

דרך הערכה

Summative Assessment

 

 

טופס תכנון שיעור מקוון


On Monday, November 12, 2012 7:20:09 PM UTC+2, Racehl Tamir wrote:

yael479

unread,
Nov 12, 2012, 2:54:56 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
ערב טוב,

נושא השיעור שלי - השתלשלות התורה שבע"פ , יחידה בתורה שבע"פ לכיתה יא'.

בברכה,
יעל ניסנבוים

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 19:20:09 UTC+2, מאת Racehl Tamir:
שלום רב

Racehl Tamir

unread,
Nov 12, 2012, 2:55:17 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
נא להעלות את הטבלה להודעה מס' 4
רחל

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 21:53:04 UTC+2, מאת tzuravi:

tzuravi

unread,
Nov 12, 2012, 2:56:37 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
איך?

Racehl Tamir

unread,
Nov 12, 2012, 3:00:41 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
שתי דרכים
א. כמו שעשית עכשו
תדביקי שם
ב. תקשרי את קובץ השיעור המתוקשבת לתגובה שלך שם
רחל

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 21:56:37 UTC+2, מאת tzuravi:

tzuravi

unread,
Nov 12, 2012, 3:10:46 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
 אני לא מבינה. כאן כותבת מינה שטרן שעובדת ביחד עם איטה כי לא 
קבלתי הזמנה ממך כי אני לא ברשימת המורות שמשתתפות בקורס

Racehl Tamir

unread,
Nov 12, 2012, 3:12:13 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
היי
אם את בתוך הקבוצה עכשו, סימן שקבלת הזמנה וגם אשרת אותה
עבדי לפי סדר ההודעות מ -1 עד 5
בהצלחה
רחל

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 22:10:46 UTC+2, מאת tzuravi:

fshenhav

unread,
Nov 12, 2012, 3:14:15 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
האם עכשיו שלחתי במקום הנכון?
השיעור שלי בנושא מערך חד מימדי
לכתה י' או י"א
במדעי המחשב
בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 19:20:09 UTC+2, מאת Racehl Tamir:
שלום רב

Racehl Tamir

unread,
Nov 12, 2012, 3:18:50 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
שלחת במקום הנכון
המשיכי להודעה 2
רחל

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 22:14:15 UTC+2, מאת fshenhav:

mamanhaya

unread,
Nov 12, 2012, 5:40:57 PM11/12/12
to gila...@googlegroups.com
שלום ומחילה על השעה...
הנושא- נחש הנחושת 
מקצוע- תנ"ך 
שכבת גיל: כתה י'

yael6574

unread,
Nov 14, 2012, 5:59:57 AM11/14/12
to gila...@googlegroups.com
שOn Monday, November 12, 2012 7:20:09 PM UTC+2, Racehl Tamir wrote:

שלום, נושא השיעור בו בחרתי הוא: אלימות במשפחה.
לכתה י"ב במסגרת שיעור אישות ומשפחה.

odeserudi

unread,
Nov 25, 2012, 11:32:12 AM11/25/12
to gila...@googlegroups.com
שלום.
נושא השיעור שלי הוא לימוד השיר:" שם, אמרתי" של טוביה ריבנר
שכבת הגיל: יא
מקצוע: ספרות

תחיה אודסר

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 19:20:09 UTC+2, מאת Racehl Tamir:
שלום רב

yael479

unread,
Nov 26, 2012, 3:05:32 AM11/26/12
to gila...@googlegroups.com
נושא שיעורי: היהודי המאמין בשואה
כתה: י"א
תחום: היסטוריה

בתאריך יום שני, 12 בנובמבר 2012 21:54:56 UTC+2, מאת yael479:

geula.m...@gmail.com

unread,
Dec 3, 2012, 6:15:07 AM12/3/12
to gila...@googlegroups.com
שלום, אני מעוניינת לבנות קיר לכתה ח בנושא משפט פיתגורס במתמטיקה
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages