Aankomst 2023

瀏覽次數:4 次
跳到第一則未讀訊息

Jaap Schroder

未讀,
2023年5月12日 凌晨1:58:552023/5/12
收件者:Gierzwaluwen
Bij mij hier in Harderwijk stromen de gierzwaluwen dit jaar heel langzaam binnen. In eerdere jaren voegde partner 2 doorgaans binnen een week bij partner 1 waarna ze iedere avond onafscheidelijk waren en het kroelen begon. Dit jaar zie ik in de camera-nesten dat drie van de vier bezette cameranesten de ene avond twee en de volgende avond weer één vogel bevat en de daarop volgende avond weer twee, enzovoort. Ik zag dit eerdere jaren niet, een enkele uitzondering daargelaten.

Rick Wortelboer

未讀,
2023年5月12日 清晨7:43:562023/5/12
收件者:Jaap Schroder、Gierzwaluwen
Hoi Jaap,
Logischerwijze moet er dan ook een nest zij  waar de ene avond 1 vogel en de volgende avond géén vogel op het nest zit. Ook voor de camera?
Groeten,
Rick

--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep 'Gierzwaluwen' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar gierzwaluwen...@googlegroups.com.