https://gierzwaluw.website/Utrecht.html

Harm Peeters

to Gierzwaluwen
Hallo Jaap en anderen,

Jaap, indrukwekkend wat een geconcentreerde informatie heb je in https://gierzwaluw.website/Utrecht.html ondergebracht. Misschien, natuurlijk met goedkeuring van Frans, is er ook ergens een plek om zijn gedocumenteerde nestverstoring van een GZ-legsel door huismussen in een breder verband mee op te nemen. Ik denk namelijk dat dit zelden eerder zo werd gefilmd en in feite een belangrijk document is.
m.v.g. Harm Peeters Arcen

Frans

to Harm Peeters, Gierzwaluwen
Is ok wat mij betreft.
Gr.Frans

--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep 'Gierzwaluwen' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar gierzwaluwen...@googlegroups.com.

Jaap Langenbach

to gierzw...@googlegroups.com
Wat heb ik gemist Harm ? Wie is Frans ? Waar staat een filmpje met mussengevecht ?
Vriendelijke groet,
Jaap Langenbach
Willemstraat 38, 3511 RK Utrecht

Gierzwaluwnieuws: https://gierzwaluw.website/2021.html