Zwijzame groep van 15 compleet (Almelo-West)

Frits

May 7, 2024, 11:43:24 AMMay 7
to gierzw...@googlegroups.com
Hallo,

Gisterochtend zag ik rond 8.45 uur de gebruikelijk groep van ca. 15 voor
het eerst weer bij mijn flat in Almelo-West.

Begin vorige week arriveerde het eerste paar, de volgende dagen
druppelde de rest binnen.

15 is hetzelfde aantal als in voorgaande jaren. Zoals altijd is het een
zwijgzame groep die wel achter elkaar aan jakkert maar geen geluid maakt.

Groeten,
Frits

Jan Wolf

May 7, 2024, 3:56:55 PMMay 7
to gierzw...@googlegroups.com
? Hans anders misschien heb ook gehoorapparaten 🤣🤣🤣

Met vriendelijke groet,

Jan Wolf
Harmaartsweg 7
8095 RC Oldebroek
Tel. 06 18323693

Op di 7 mei 2024 om 17:43 schreef Frits <ae...@7600.nl>
--
Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'Gierzwaluwen' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar gierzwaluwen...@googlegroups.com.