Giervluchten

Louis-Philippe Arnhem

to Gierzwaluwen
Grote aankomst met giervluchten van 40 tot 50 deelnemertjes boven de buurt hier.

Louis-Philippe
Leuven

Verzonden vanuit Outlook voor iOS

Ad van Uchelen

to Gierzwaluwen
Louis-Philipppe en Harm en anderen, ook hier veel belangstelling.  Heel soms doen ze denken aan vleermuizen. Vaak .... die snelle vleugelslag als balts ! Twee nog lege kasten worden steeds vaker bezocht. Het weer zit ook zo mee ! In kast 1 heb ik inmiddels 2 kuikens , 3 dagen oud. Het forum begint zich steeds meer te vullen !

Gr.,
Ad2 gier voor gat,jpg.jpg

Rick Wortelboer

to Ad van Uchelen, Gierzwaluwen
Hoi Ad, leuk te horen. Heb je nog extra camera's kunnen inzetten
Groeten,
Rick

--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep 'Gierzwaluwen' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar gierzwaluwen...@googlegroups.com.

Harm Peeters