antwoord: Anekdote Arcen:1-2021-06-18

Ad van Uchelen

to Gierzwaluwen
Dag Harm en anderen,

Zeker, wat een toestand !!
Het doet me denken aan een ervaring van Jochem Kuhnen, waarbij een mussennest
uiteindelijk werd heroverd door een gierzwaluwenpaar. Wel is waar dat dit direct na aankomst plaatsvond, van wellicht een oorspronkelijke paar, dat de kast al kende van vorig jaar. Kortom de gierzwaluwen kwamen aan de leg, terwijl de mussen de mussen  in de kast
bleven alarmeren.
De mussen verdwenen tenslotte en voor het gierzwaluwenpaar was de kous af.
Jochem kan je wellicht meerdere details geven. Er is ook een filmpje van, ik meen op You Tube.

Vr.Gr.,
Ad