Overtollige spullen voor gierzaluw-onderzoek

Rick Wortelboer

to Gierzwaluwen
Dag,
Wegens verhuizing over te nemen:
- camera's voor in nestkasten van gierzwaluwen, analoog (lage resolutie en hoge resolutie)
- recorder om beelden van de camera's op te slaan.
- heel veel snoer, voor analoge camera
Ik ga verhuizen en als gevolg daarvan heb ik nu spullen over. Dit jaar bekijk ik voor het laatst mijn 3 bezette kasten via digitale camera's en een digitale recorder. Maar de andere spullen heb ik niet meer nodig. Als er iemand is die hiermee aan de slag wil (en een bezet nest heeft) dan kunnen de spullen worden opgehaald. Ik kan er gratis advies bij geven.
Groeten,
Rick
ps. De 3 bezette kasten aan mijn huidige huis blijven hangen (zonder camera's) en de eis is dat de volgende bewoner ze laat hangen.