Gevecht gaande

3 views
Skip to first unread message

Jaap Langenbach

unread,
Jun 19, 2026, 9:02:51 AM (4 days ago) Jun 19
to Gierzwaluwen
Hallo,
In een Poolse nestkast is sinds minimaal 14.45 een gevecht gaande. Eerder ook al op 29 mei. Maar nog geen eitje gelegd. Een paartje hield de kast al meer dan een week bezet.

Louis-Philippe Arnhem

unread,
Jun 19, 2026, 9:06:01 AM (4 days ago) Jun 19
to gierzw...@googlegroups.com
Dat is opmerkelijk idd


Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 19 jun 2026 om 15:02 heeft Jaap Langenbach <gierzwalu...@gmail.com> het volgende geschreven:

Hallo,
In een Poolse nestkast is sinds minimaal 14.45 een gevecht gaande. Eerder ook al op 29 mei. Maar nog geen eitje gelegd. Een paartje hield de kast al meer dan een week bezet.

--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep 'Gierzwaluwen' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar gierzwaluwen...@googlegroups.com.
Ga naar https://groups.google.com/d/msgid/gierzwaluwen/263d54d6-d3f7-44f9-ad5d-61c864f54018n%40googlegroups.com om deze discussie te bekijken.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages