Zagovor diplome

Livija Jarec

to Socialni gerontologi-googlegroupa
Živjo vsem v teh prevročih dneh,

ker ste me nekateri prosili da vam javim, ko bo končno prišlo do zagovora
moje diplomske naloge vas sedaj obveščam, da bo zagovor
v Ljubljani, na Kardeljevi ploščadi, v sredo 26. 6. ob 13h.

Kdor ima čas toplo vabljen, da spijemo šampanjček po...,
vsem pa voščim lepe poletne dni in srečno naprej!

Z lepimi pozdravi,
vaša sošolka Livija

Larisa Sirar

to geron...@googlegroups.com
Žal me ne bo, ker gremo na dopust, želim ti vso srečo. :)

Larisa

2013/6/20 Livija Jarec <livija...@gmail.com>

--
To sporočilo ste prejeli, ker ste prijavljeni v skupino »Gerontologi« v Google Skupinah.

Če se želite odjaviti iz skupine in ne želite več prejemati njenih elektronskih sporočil, pošljite e-poštno sporočilo na naslov gerontologi...@googlegroups.com.
Za več možnosti obiščite spletno mesto https://groups.google.com/groups/opt_out.

Livija Jarec

to Socialni gerontologi-googlegroupa
Hvala, lsemejte...

Z lepimi pozdravi,
Livija

Natasa Skledar

to geron...@googlegroups.com
Pozdravljena Livija,

Žal tudi  jaz ne bom uspela priti, ker še delam. Želim pa ti vso SREČO!

Tudi jaz želim tebi in vsem ostalim lepe poletne in počitniške dni! :)

Lep pozdrav vsem!

Lp,

Nataša

Mirjam Gartner

to geron...@googlegroups.com
Draga Livija,

imam namen priti, razen če me ne pokličejo v odvetniško pisarno delat.

Pozdravček,
Mirjam

Zdenka Urbanič

to geron...@googlegroups.com
Pozdravljena,
čestitam, da si uspela priti tako daleč,
jaz, dopustujem na Cresu, vendar bom z mislimi z tabo.
Za šampanjec pa bomo nadoknadili drugič.

Držim pesti, javi kako je šlo in se vidimo

Lep, vroč in sončen pozdrav iz Cresa           Zdenka

Irena Bizjak

to geron...@googlegroups.com
Livija, ČESTITAM! Bi prišla, če ne bi delala. Vem, da boš super!!! na zdravje!

Irrena

Dragica Petrinja

to geron...@googlegroups.com
Livia zdravo,

bom s teboj v mislih, ker delam. Se pa slišimo
Čestitke

Dragica

Melanie Drev

to geron...@googlegroups.com

Uspešen zagovor diplome.
Bi prišla, ampak sem žal ta čas še v službi.
Čestitke in na zdravje!

Lep pozdrav!

Laura Steković

to geron...@googlegroups.com
Livija srečno!!

Javi kako je šlo!

Lp

Mirjam Gartner

to geron...@googlegroups.com
Dragi moji,

bila sem na zagovoru v imenu celotnega razreda, beri prve generacije. Livija je blestela.

Lahko smo ponosni nanjo. Zdaj imamo prvo diplomirano socialno gerontologinjo. Super, jaz sem več kot navdušena.

Lep pozdrav vsem
Mirjam

Livija Jarec

to Socialni gerontologi-googlegroupa
Dragi sošolci hvala vam vsem za spodbudo in tebi Mirjam za superlative...
Verjamem, da vam bo vsem uspelo, moram pa priznati, da se mi zdi fino,
da sem vsaj nekje enkrat prva, pa čeprav v srednjih letih..he,he!!

Srečno vsem in javite, ko boste na vrsti, ker bi vas rada slišala in videla.

Z lepimi pozdravi,
Livija

Zdenka Urbanič

to geron...@googlegroups.com
Pozdravljena,
niti malo nismo dvomili v tebe,
še enkrat iskrene čestitke prvi diplomantki Socialne gerontologije.

Se vidimo in zapijemo.....

Lep pozdrav,    Zdenka

Z lepimi pozdravi,
Livija

Mirjam

Če se želite odjaviti iz skupine in ne želite več prejemati njenih elektronskih sporočil, pošljite e-poštno sporočilo na naslov mailto:gerontologi%2Bunsu...@googlegroups.com.

[...]

Livija Jarec

to geron...@googlegroups.com
Najlepsa hvala. Priznam, da je res dober obcutek. In da grem lahko dalje.Drzim pesti za vse ostale, da vam uspe hitro opraviti vse obveznosti in diplomirati!

Lp Livija