Dobrodošli v naši Geo-Skupini!

Soncek

to Geo Slovenia
Forum za pogovor o Geocaching-u v Sloveniji je odprt! Upam, da bo
skupina zaživela in da bo prava oblika izmenjave znanja, izkušenj in
misli.

Soncek

to Geo Slovenia
Sem pa tja lahko vidim v statistiki skupine, da se število "pogledov
na stran" nekoliko poveča. To torej pomeni, da od časa do časa kdo
pogleda na stran (kdo in od kje se seveda ne vidi - kar pa je povsem
prav in OK). Na žalost se nihče v zadnjih 10 dneh ni odločil, da pusti
vsaj zapis, da je bil tu.

Saj vem! Geocacherjev je nas v Sloveniji razmeroma malo (http://
geoslovenia.blogspot.com/2007/05/sedem-sedemdeset-ali-sto-
sedemdeset.html#links ) in zgleda, da nas je večina raje zunaj kot pa
za računalnikom. :-)) Tako mi je povsem jasno, da večjega "navala" na
pisanje vprašanj, izkušenj in misli mogoče niti ne bo.
No vseeno bi bilo zanimivo vedeti in videti, če je med nami
kakršnokoli zanimanje za občasno izmenjavo informacij o tem našem
"konjičku". In mogoče o tem ali koga sploh zanima tale stran.

Kakšne informacije pa naj bi si izmenjevali? No mogoče nekaj o tem
kako in kje? Ali pa kaj o geocaching zanimivostih...

Za pokušino je tu en link na filmček, ki sem ga našel na webu. Mislim,
da bo zanimiv tako za tiste, ki šele začenjajo s tem konjičkom, kakor
tudi za tiste, ki se s GPS "škatlolovom" že nekaj časa ukvarjajo...

Tu je čisto pravi in originalni filmček o pripravi prvega skritega GPS
zaklada aprila 2000 (skrit je bil maja 2000!!). Skril ga je Dave
Ulmer, ki tudi nastopa v posnetku!
Tu je -----> http://www.youtube.com/watch?v=LMHZcgM11GU