Vprašanje začetnika

已查看 4 次
跳至第一个未读帖子

dibko

未读,
2008年10月18日 18:59:042008/10/18
收件人 Geo Slovenia
Pozdrav!

Pred leti sem posedoval Garmin Geko 201, eTrex ter nazadnje GPS 76. Z
vsemi sem bil zadovoljen, edino z zadnjim GPS76 ne v celoti in to samo
na račun tipk, ki so bile postavljene v zgornjem delu ter z tem
oteženo rokovanje, vsaj jaz se ga nisem nekako navadil.

Opazil pa sem, da se je Magellan v zadnjem času pojavil v Sloveniji z
nekja svojimi modeli ter me zanimajo vaše izkušnje v vezi njih.

Sam bom nabavil kot prvi model Garmin eTrex, osnovni model. V kolikor
pa me zagrabi resneje pa verjetno GPSMAP 60. Nekaj sem pregledoval
internet ter našel nekaj podatkov o seriji GPSMAP60, vendar me
zanimajo vaše izkušnje med vsemi tremi modeli te serije.

LP, Renato
回复全部
回复作者
转发