geo kovanci

2cvAli

to Geo Slovenia
Pozdravljeni! No včeraj smo tudi mi začeli z lovom na zaklade. Prvega
smo našli na Črnem jezeru. Otroka sta bila tako navdušena, da smo po
vrnitvi domov šli iskat še enega na Ptujski grad. Imam pa eno
vprašanje glede geo kovancev. ni mi čisto jasen njihov namen? Jih je
potrebno vrniti na drugo lokacijo, ali ti ostanejo doma, kot spomin na
najdeno lokacijo?

lp, 2cvAli

5r

to Geo Slovenia
Geo kovance in travel bug (trackable items) je potrebno v doglednem
času dati v kak drug zaklad.
Vsekakor niso namenjeni temu da jih obdržiš - so last drugih
geolovcev, ki so jih kupili zato, da lahko spremljajo, kje se njihovi
kovanci/bugi potepajo.
Tudi sami si lahko omislite kakšnega!

2cvAli

to Geo Slovenia