Prvi Geocache v Sloveniji-GC103E

已查看 20 次
跳至第一个未读帖子

sandiv

未读,
2008年12月5日 14:13:032008/12/5
收件人 Geo Slovenia
Občasno se vrnem na stran, kjer je opisan Prvi Geocache v Sloveniji-
GC103E:
http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=f7b3276b-6e62-423c-890e-f15bde596f2d&log=y&decrypt=
Zanima me, zakaj je ta cache še vedno začasno nerazpoložljiv
(temporarily unavailable). Iz vpisov (logov) je razvidno, da je bil ta
cache 30. julija 2008 na željo lastnika opremljen z novimi
koordinatami. Ni mi čisto jasno kdo je nastavil novo škatlo in ponovno
omogočil prisotnost tega cacheja. Ko sem videl, da je bil na lokaciji
geocacher Sonček 21. septembra 2008 in ker sem bil takrat ravno na
Primorskem sem se 23. septembra tudi sam odpravil na lokacijo in cache
našel. Za mano je bilo tam še več iskalcev in mi res ni jasno zakaj
cache še vedno ni javno objavljen oziroma kaj bi bilo potrebno
narediti da bi se to zgodilo.

Lep pozdrav ostalim geocacherjem v Sloveniji in obilo uspeha pri
iskanju.
sandiv (http://www.geocaching.com/profile/?
guid=5727886d-0e06-4f53-8249-ec60c469aecb)

Soncek

未读,
2008年12月11日 17:51:312008/12/11
收件人 Geo Slovenia
Živjo!

Ta cache je pa zelo zanimiva zgodba!

Team Humuhumunukunukuapuaa je (lahko bi rekli) začetnik geocachinga v
Sloveniji (v blogu Geo Slovenia so nekoliko natančnejši podatki o tem
"kdaj" in "kdo" je bil aktiven leta 2001 v Slovniji).
Prvi Geocache v Sloveniji pa je točno to kar pravi da je - je PRVI!!

Njegova zgodovina je pa nekoliko skrivnostna.

Prvi cache na svetu je bil skrit tretjega (3) maja 2000.
Drugega septembra 2000 je bil zagnan geocaching.com. Takrat je bilo na
svetu 75 "poznanih" cachejev.
Prvi slovenski cache pa je bil položen 29 junija 2001.

To so bili začetki geocahniga v svetu!!! Team Humuhumunukunukuapuaa in
Prvi slovenski cache so bili del tega!

Na žalost se je originalni zaklad izgubil - verjetno zaradi
bunkeljnov.
Obenem menim, da zaradi krajevnega odmika in zaradi "odtegnitve od
dejavnosti" Team Humuhumunukunukuapuaa verjetno ni mogel nadomestiti
originala.
Tako je bil original "arhiviran".

A kdo bi pustil "umreti" PRVI cache? Junaki ne umirajo!!! :-)
Tako se je pojavil "Tribute to Prvi cache", ki je pogumno nadaljeval
izročilo Prvega!

A kot sem zapisal "Junaki ne umrejo" ....
Kmalu po "Posvetilu Prvemu" je Team Humuhumunukunukuapuaa (verjetno)
prišel na obisk v SLO. Oživitev "Prvega zaklada" je bila logična
posledica tega dejstva! A ker je bil "Tribute" tako blizu osnovni
začetni lokaciji "Prvega" se je Team Humuhumunukunukuapuaa verjetno
odločil, da zaklad nekoliko premakne .... Na zelo lepo lokacijo!

Špekuliram, da je stvar takale....
Tako kot pri vseh stvareh nas od naših hobijev lahko odtegnejo druge
"manj pomembne" stvari. In včasih je težko urejati nekaj kar je
daleč.
In mislim, da je to stvar s tem zakladom. Team Humuhumunukunukuapuaa
je včasih v Sloveniji a drugače se verjetno nahaja "čez lužo". Poleg
tega so jih (po vsej verjetnosti) od geocachinga odtegnile druge
obveznosti - a mislim, da je težko izpustiti nekaj tako "vrednega" kot
je "Prvi slovenski zaklad" (vsaj meni bi bilo!!).

A klub vsemu je ta izjemno zanimivi zaklad ponovno oživel. Vstal je
kot Fenix iz Ognja!
Postavljen in Izpostavljen usodi; Ukraden; Arhiviran; De-arhiviran;
Premaknjen; Ponovno skrit in ......

Tu pa se zatakne ...

Team Humuhumunukunukuapuaa bi moral po položitvi zaklada zaklad še
Aktivirati. A le-to se ni zgodilo!
Zakaj? To je uganka!

Ali je to posledica "odtegnitve od dejavnosti" ali kaj drugega je
vprašanje za Team Humuhumunukunukuapuaa....

Vsekakor pa je Prvi SLO Zaklad dosegljiv vsem nam! Kljub temu da ni
aktiviran!
Čaka .... na sledečega Iskalca!

Tako starega zaklada ni lahko najti in ga zapisati v svoj log!
In povrh vsega je ta "naš" Prvi zaklad položen je na zelo lepem
mestu....
Čaka ..... na novega iskalca!

LP Sonček

On Dec 5, 8:13 pm, sandiv <sandiv...@gmail.com> wrote:
> Občasno se vrnem na stran, kjer je opisan Prvi Geocache v Sloveniji-
> GC103E:http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=f7b3276b-6e62-...
回复全部
回复作者
转发