afmelding voor deze site

Bap

to geoskatin...@googlegroups.com
met respect voor julle know how, maar gaat mij nog boven m'n pet. Succes
met jullie hobby. Ik blijf meer een doener en beperk me tot m'n gps logger.
Gr. Bap O

Johan Grootveld

to geosk...@googlegroups.com
Bap O,

Doeners zijn er altijd nodig, daar gaat het zelfs om.
Met dit mooie weer moet je eigenlijk op de skeelers staan  ;-)
Hoe meer sporen je voor de kaart hebt, hoe beter.
        _   ___
         _  )     ;~                   Skategroeten van
      _  (__--____  )             Johan  Grootveld

     Bezoek het skatetochten webplekje op
     http://www.schaats-en-skate.nl/skate/skeeler.htm

--
Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'geoskating' van Google Discussiegroepen.
Als je een bericht in deze groep wilt plaatsen, stuur je een e-mail naar geosk...@googlegroups.com.