Bekijk deze pagina: 'GeoSkating Wensenlijst'

Just van den Broecke

to geoskating
Ik heb een pagina toegevoegd die voor ieder in deze lijst te bewerken
is. Hierop kunnen we de uit de discussies voortkomende wensen
(features) maar ook bugs bijhouden. groet! Just

Klik op http://groups.google.com/group/geoskating/web/geoskating-wensenlijst?hl=nl
- of kopieer de link en plak deze in de adresbalk van je browser als
dit niet werkt.

Just van den Broecke

to geoskating
Op deze pagina staan de wensen/issues/bugs zoals die uit de
verschillende discussies naar voren zijn gekomen in mijn beleving.
Jullie kunnen deze pagina ook zelf corrigeren/aanvullen. Dit is wat
simpeler dan een "ticketing systeem".

[...]

johan

to geoskating

--
Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'geoskating' van Google Discussiegroepen.
Als je een bericht in deze groep wilt plaatsen, stuur je een e-mail naar geosk...@googlegroups.com.