[geoskating] Geoskating comments

Johan Grootveld

to geosk...@googlegroups.com
Just,

Het overkwam me al een paar keer, dat ik op Geoskating een "comment" bij een skatespoor plaatste, er een fout in maakte (nog wel in een url) en deze niet meer kon herstellen.
Is er een mogelijkheid te verzinnen om foute "comments" aan te passen of te verwijderen?

        _   ___
         _  )     ;~                     Skategroeten van
        _  /      \;,.__
      _  (__--____  )             Johan  Grootveld
         ==========
         (_)  (_)  (_)  (_)

     Bezoek het skatetochten webplekje op
     http://www.schaats-en-skate.nl/skate/skeeler.htm

--
Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'geoskating' van Google Discussiegroepen.
Als je een bericht in deze groep wilt plaatsen, stuur je een e-mail naar geosk...@googlegroups.com.

Just van den Broecke

to geosk...@googlegroups.com
Johan,

Nee dat is op dit moment helaas niet mogelijk. Het voornaamste dat ik nu
kan doen is je comments aanpassen direct in de database. Dit heb ik
gedaan voor alle "stale" URLs en het commentaar daarop. Check even anders.

Je kunt dit op de wensenlijst plaatsen:
http://groups.google.com/group/geoskating/web/geoskating-wensenlijst?hl=nl

groet!

Just