rezultati kolokvijuma (prevod sa ruskog)

Jovan Radojevic

to generaci...@gmail.com
Postovane kolege, saljem Vam rezultate kolokvijuma, u pitanju je popravni rok da ne bi bilo zabune. Molim Vas da mi odgovorite na mejl kako bih znao da ste upoznati sa rezultatima.

Drazen Miranovic    1
Maja Miranovic      13
Milacic Sergej          15
Cetkovic Jovana      13
Igor Rajkovic              1
Djurovic Ana Marija  14
Adnan Sijaric               13
Vidimo se na Zavrsnom ispitu!
Jovan Radojevic

Jovana Cetkovic

to generaci...@googlegroups.com
Stiglo je.

Milena Rakcevic

to generaci...@googlegroups.com
Ja nisam bila na proslom casu , morala sam da odsustvujem ,i nisam znala da je sada popravni kolokvijum ,vec sam mislila  u januaru , zanima me dal mogu da izadjem na zavrsnom ispitu i dal mogu imati priliku na popravni iz ovog kolokvijuma ? Hvala unaprijed .

Jovan Radojevic

to generaci...@gmail.com
Poštovane kolege,
u popravnom roku Završnog ispita Prevod sa ruskog položili su
Maja Miranović        52 poena   ocjena (E)
Adnan Sijarić              52 poena ocjena   (E)
Irena Ristovski            65 poena   ocjena  (D)
Jovana Ćetković          52 poena    ocjena (E)
Nisu polozili :
Rakčević Milena i Rajković Igor
Do skorog susreta,
Jovan Radojević