You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to genclikcal...@googlegroups.com
Merhaba arkadaşlar;
Mesai konusunda sık sık sorular gelmekte olduğundan dolayı Hayrettin Bey ile görüşerek bilgilendirme yapmak gereği duydum.
Mesaiye kalma hakkınız bulunmaktadır, bu yüzden mesaiye kalacak arkadaşlar mesaiye kaldıklarını belirterek puantaj tutturmaları gerekmektedir. Böylece her ay kayıt altına alınacaktır. Ancak bunu bir istikrar halinde yapmamız gerekmektedir, yani bundan sonra mesaiye kalacak arkadaşlar bunu dilekçe ile belirterek o günden sonra mesaiye kalacakları saati ve haftasonu da eğer kalacaklarsa dilekçede yazıp bu düzen içinde kalmaları gerekmektedir. Bir hafta mesaiye kalıp bir hafta mesaiye kalmamak çalışanları ve hesaplamayı zor durumda bırakacaktır bu yüzden maaşlarda sıkıntı yaşamamak adına mesaiye kalmaya karar veren arkadaşların bundan sonra düzen içinde mesaiye kalmaları gerekmektedir.
Bu konuda herhangi bir sorunuz olursa benimle iletişime geçebilirsiniz.