1 view
Skip to first unread message

senay sevim

unread,
Aug 6, 2013, 4:56:14 AM8/6/13
to genclikcal...@googlegroups.com
Herkese merhaba 

Sıcak bir Osmaniye öğleninden yazıyorum sizlere :) Kafama takılan bir şey var, onu paylaşmak istedim. Benim çocuklarım tiyatro çalışma yapmayı düşündüler. Önce gençlere tiyatronun ne demek olduğunu çocuklara  anlatmalarını önerdim.  Bu aşamada onlara bende destek verdim. Nasıl bir tiyatro konusu tasarladıklarını konuştuk. Bana Suriye' deki hayatlarını anlatan bi oyun sergilemek istediklerini söylediler. Esad ' ın askerleri insanlara zarar verirken Türkiye askerleri geliyor ve onları kurtarıyor. Genel olarak konu bu. Ama bana çok sağlıklı bir fikir gelmedi. Başka konular düşünmelerini istedim. Aynı zamanda kampta yaşadıkları olayları hayatlarının nasıl geçtiğini konu alan bir tiyatro olabilir dedim. Bu arada tiyatroyu oynayacak grup 9- 13 yaş arasındaki çocuklar. Yardımlarınızı fikirlerinizi bekliyorum. 

Herkese iyi çalışmalar..
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages