You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to genclikcal...@googlegroups.com
Herkese merhaba
Sıcak bir Osmaniye öğleninden yazıyorum sizlere :) Kafama takılan bir şey var, onu paylaşmak istedim. Benim çocuklarım tiyatro çalışma yapmayı düşündüler. Önce gençlere tiyatronun ne demek olduğunu çocuklara anlatmalarını önerdim. Bu aşamada onlara bende destek verdim. Nasıl bir tiyatro konusu tasarladıklarını konuştuk. Bana Suriye' deki hayatlarını anlatan bi oyun sergilemek istediklerini söylediler. Esad ' ın askerleri insanlara zarar verirken Türkiye askerleri geliyor ve onları kurtarıyor. Genel olarak konu bu. Ama bana çok sağlıklı bir fikir gelmedi. Başka konular düşünmelerini istedim. Aynı zamanda kampta yaşadıkları olayları hayatlarının nasıl geçtiğini konu alan bir tiyatro olabilir dedim. Bu arada tiyatroyu oynayacak grup 9- 13 yaş arasındaki çocuklar. Yardımlarınızı fikirlerinizi bekliyorum.