İlk Aktivite

MaLkaViaN

to Genç Ünak
Arkadaşlar bugün ki toplantı da pazartesi günü Milli Kütüphane önünde
09.45 te buluşma kararı aldık. Panellere Genç Ünak olarak hep beraber
gidelmi dedik. Katılımlarınızı bekliyoruz.. Görüşmej dileğiyle

Özlem Çaltı

to genc...@googlegroups.com
Zannediyorum ki Celal ve ben size pek eşlik edemiycez çünkü Milli Kütüphane Fuayesi'nde Bilgi Topluluğu olarak Kütüphane Haftası boyunca standımız olucak. Durum uygun olduğu takdirde beraber olabileceğimizi ümit ediyorum

26 Mart 2010 20:10 tarihinde MaLkaViaN <dewr...@gmail.com> yazdı:
Arkadaşlar bugün ki toplantı da pazartesi günü Milli Kütüphane önünde
09.45 te buluşma kararı aldık. Panellere Genç Ünak olarak hep beraber
gidelmi dedik. Katılımlarınızı bekliyoruz.. Görüşmej dileğiyle

To unsubscribe from this group, send email to genc-unak+unsubscribegooglegroups.com or reply to this email with the words "REMOVE ME" as the subject.

--
Özlem Çaltı

MaLkaViaN

to Genç Ünak
Anladım Özlem neyse olmadı biz size eşlik ederiz ;)

Özlem Çaltı

MaLkaViaN

to Genç Ünak
Bilemiyorum Özlem bu konu da Ünak ile görüşmek gerekir. Bir ara
toplantı yapalım aramızda konuşup tartışıp karara bağlayalım kararıda
Ünak a sunalım.

Özlem Çaltı

MaLkaViaN

to Genç Ünak
görüşüp konuşuruz benim söyleyebileceğim birşey yok o yüzden
görüştüğümüzde kararlaştırırız hep beraber