Sopar GEM divendres 18 de juny

Salva Carbonell

to ge...@googlegroups.com, avellanetambients@ya.com avellanetambients@ya.com, Daniel Botey Garcia, Edgar Bonamusa
Hola a tothom de nou!

Només dir-vos que ja tenim el restaurant confirmat, Can Manolo, c/Pepeta Moreu, 10, Mataró, a les 22:00 tal i com us havia dit.

De cara a fer més eficient el servei, ens demanen que triem ja els plats del menú, pel què us demano que em digueu què voleu de primer i de segon d'aquest menú que us passo.

El preu és 15,50 €, cafès apart, o sigui que l'excusa de la crisi no cola! ;)

Apa, tothom a confirmar i a dir els plats! I si sabeu d'algú que ve però no està a la llista de correu, també em podeu dir quin plat voldrà.

PD: Per no carregar el correu de tothom, millor envieu-me la resposta a scar...@gmail.com enlloc de respondre aquest mail, que el rebria tothom del grup!

Menú de Nit

canmanolo

Vichyssoisse o Gaspatxo andalús

Meló amb pernil

Espinacs a la catalana

Pebrots del piquillo amb brandada de bacallà

Fideuà

________

Pollastre al roquefort

Estofat de vedella

Botifarra amb sanfaina

Callos a l’estil Can Manolo

Salmó al pebre verd

________

Postre

Pa i una beguda

________

Preu per comensal    15,50  Euros

Cafè no inclos

cesar monferrer parent

to ge...@googlegroups.com
Neneee!!!....per mi Espinacs a la Catalana i el Salmo

PD: q no falti un bon tintorro ehh..;)

Salutacions
Cesar

Disfruta de Hotmail y Messenger en tu móvil con YOIGO. ¡Hazlo ya!

Salva Carbonell

to ge...@googlegroups.com
Oido cocina!

--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "Gem74" de Grups de Google.
Per publicar a aquest grup, envieu un correu electrònic a ge...@googlegroups.com.

Dani Botey

to ge...@googlegroups.com, ge...@googlegroups.com
Per mi meló i pollastre!!!

Fins divendres!

Dani

Enviado desde mi iPhone

Meritxell Martinez Bellafont

to ge...@googlegroups.com
Melo i salmo!
Escuet curt i practic. Ja veus..

Gracies
Enviat des del telefon (perdoneu si hi ha errors en l'escriptura)