Inregistrarile de la Geekmeet Brasov nr. 8

Cristian Chelaru

to GeekMeet Brasov
Va salut,
Deocamdata inregistrarile cu Radu Furnică.

Playlist-ul http://www.youtube.com/watch?v=qk_VqDQafL0&list=PLD4974FEB0E24C35B
Sau pe bucati:
* prima parte http://www.youtube.com/watch?v=qk_VqDQafL0
* a doua parte http://www.youtube.com/watch?v=M2lJEB72Tgc

Merge criminal de greu urcatul pe youtube. Sa nu mai zic ca am avut un
rateu la 87%
Am facut 2 teste cu fisiere de 50 si 150mb pe youtube si facebook si
din pacate pe facebook a mers cu cateva secunde mai rapid.

Urmatorul montaj este cu Dorin Lazar si cam atat.

Imi pare rau dar inregistrarile cu Paul Stroie si Claudiu Murariu,
primele 2 prezentari, nu mai sunt. AU fost probleme cu un hard disc
astfel nu mai sunt recuperabile.

PS: super editor google. Ma simt ca la inceputurile internetului.

Cristian Chelaru

to geekmee...@googlegroups.com
Inregistrarea cu Dorin Lazăr, mai precis o mare parte din prezentarea facuta de el.

Data viitoare vin cu transfrmatorul dupa mine pentru a nu mai avea probleme de baterie :)

PS: Pe moment am fost socat de subiectul ales de Dorin cu seo & stuff :))