Să ne prezentăm

Stefan

to GeekMeet Brasov
Salut,

Bine ați venit în grupul de discuții GeekMeet Brasov.

Ești un geek sau ai o pasiune? Prezintă-te să ne cunoaștem.

Adrian Moldovan

to GeekMeet Brasov
Salut! Ma bucur sa vad ca ceva incepe sa se miste dupa ultima
intalnire. Nu de altceva, dar ar fi pacat, mai ales ca mie personal mi-
a placut atmosfera si ideile pe care le-am discutat.

Sa revenim totusi la subiect. Sa ma prezint: ma numesc Adi, pasiunea
principala este programarea(am si transformat-o intr-un job). Am
impreuna cu un prieten bun o firma de programare si web-
design(Bit2Bit) - construim site-uri cu CMS, aplicatii on-line si
oferim si alte servicii adiacente. Speram sa crestem mari si voinici
intr-o buna zi...

Multumesc de invitatie si astept sa va cunosc si eu. Salutare!