السلام عليكم
عدنااااا
:)
فريق منصورة جي تج يدعوكم لحضور اﻻيفنت الاول من نوعه
Technical Videos Making "color 1"
ايه دا ؟؟ طب يعني ايه الكلام دا ؟؟
يعني حضرتك تاخد بعضك يوم الجمعة القادم بعد الصلاة وتيجي على العنوان
اللي فوق دا :) ومعاك كراسة رسم وعلبة الوان وفكرة في دماغك
طب هنعمل ايه ؟؟
ببساطة برضه ، فاكرين الفيديو اﻻول لينا "يعني ايه منصورة جي تج" ؟؟
http://www.youtube.com/watch?v=FG2HnYNNS_M
بنفس الفكرة هنعمل فيديوهات تعليمية وترفيهية و ... كل حاجة
في ال
Open Source - Google plus - and others
واللي مش معاه كراسة رسم وعلبة الوان مفيش مشاكل ممكن يحضر برضه يعمل شير
للافكار بتاعته
واكيد هنستفيد منه :)
واللي عايز يتعلم برضه اوك يحضر ويتعلم ويعمل اي حاجة هو عايزها في البيت
برضه
:D
Don't forget : we are a user group , we are technical people and we
can have some fun also ;)
so feel free to ask , attend and share
:)
ملحوظة : بما ان اﻻيفنت بعد صلاة الجمعة ، فـ الحضور بالجلابية مسموح
للشباب فقط
:D :D
المكان :
Nozom NGO , (المنصورة - شارع احمد ماهر - الشارع اللى على ناصيتة
سوبرماركت باندا - تاني عمارة على اليمين), Mansourah, Egypt
الزمان :
Friday 3-2-2012 - from 1:30pm until 8:00pm
see u