تمام جدا بس انت قصدي نفضل التلات ايام هناك ولا نروح يوم يوم يعني انا مثلا جايلي اليوم التالت وعايزة اروح اليوم ده بس فهيبقى ايه النظام2011/12/2 Mohamed Fouad <medo.ma...@gmail.com>
ايه رأيكم ننظم رحلة للقاهرة في الـ3 ايام بتوع g|egypt نطلع كلنا مع بعض من المنصورة للقاهرة ونحضر ونرجع مع بعض في الــ3 ايام ومش شرط الـGTUG ميمرز بس لأ كل اللي هيروح من المنصورة يجي معانا ... ها ايه رأيكم ؟ :)
هيا اسمها المحطة الدولية برضه مش كدا:Dاللي هيا بعد المحافظة بشوية كدا- Hide quoted text
2011/12/3 eslam diaa <m...@esl4m.com>
+ahmed saadانا شايف كدا برضه بس اعمل حسابك ان الطريق ساعتين واكتر مش ساعة ونص بسوتركبوا ميكروباص من المحطة الدولية علشان ينزلكم رمسيس:)شوفوا اللي اللي انتوا ناويين عليه ، وانا في كل الحالات هستناكم هنا ان شاء الله:)
2011/12/3 Mohamed Elzahed <mfa...@gmail.com>
طيب مواعيد الاتوبيس امتي ﻻني ممكن اجيب ناس واجي من دمياط الجديدة
On Dec 8, 5:09 pm, "nonododo.cis" <nonododo....@gmail.com> wrote:
> * انا عاوزه اعرف بالنسبة لتانى يوم ... ايه نظامه معاكم !! و مين طالع و كده
> .. علشان انا عاوزه اطلع و احتمال يكون فيه غيرى معايا :( *
>
> بتاريخ 06 ديسمبر, 2011 05:40 م، جاء من Mohamed Fouad <
>
>
>
>
>
>
>
> > طب تمام بس عايزين نجمع عدد بقي علشان نكون مع بعض
>
> > On Tuesday, December 6, 2011 9:42:14 AM UTC+2, randa hisham wrote:
>
> >> سلام عليكم
> >> معاد الاتوبيس بتاع جوجل الساعه 7 ونص صباحا يعنى لازم نركب من هنا الساعه
> >> 4 ونص وده تقريبا هيبقى قطر..ايه رايكم نتفق ونتقابل ونركب مع بعض نبقى مجموعه
>
> >> 2011/12/5 Ahmed Saad <asa3d....@gmail.com>
>
> >>> See this Link
> >>>https://www.facebook.com/events/253576508035061/
>
> >>> 2011/12/5 Mohamed Fouad <medo.ma...@gmail.com>
>
> >>> منا فاهم اقصد حد يبقي ماسك الرحلة عايزين حد عارف هنروح منين ويعرف يتفق
> >>>> مع حد يوصلنا اذا كنا هنتفق يعني وكدة
>
> >>>> On Monday, December 5, 2011 12:32:42 AM UTC+2, mohamed aboelfetouh
> >>>> wrote:
>
> >>>>> المانجرز ملهمش علاقة بالموضوع فمش هتحتاج رأينا في حاجة كأنك بتطلع
> >>>>> رحلة والناس بتشترك فيها يعني لو عايز تطلع مفيش مشاكل والناس تدفع
> >>>>> الاشتراك علي حسب تكلفتك
>
> >> --
> >> Randa Hesham
> >> Software Developer
>
> >> Twitter:@ro0oraa <http://twitter.com/#%21/ro0oraa>
> >> FaceBook:Randa Hisham <http://www.facebook.com/Ro0oraaa>
>
> >> ٍ