رحلة GTUG ايام g|egypt

1 view
Skip to first unread message

Mohamed Fouad

unread,
Dec 2, 2011, 6:36:42 AM12/2/11
to mansou...@googlegroups.com
ايه رأيكم ننظم رحلة للقاهرة في الـ3 ايام بتوع g|egypt نطلع كلنا مع بعض من المنصورة للقاهرة ونحضر ونرجع مع بعض في الــ3 ايام ومش شرط الـGTUG ميمرز بس لأ كل اللي هيروح من المنصورة يجي معانا ... ها ايه رأيكم ؟ :)

eman hamama

unread,
Dec 2, 2011, 6:39:12 AM12/2/11
to mansou...@googlegroups.com
تمام جدا بس انت قصدي نفضل التلات ايام هناك ولا نروح يوم يوم يعني انا مثلا جايلي اليوم التالت وعايزة اروح اليوم ده بس فهيبقى ايه النظام

2011/12/2 Mohamed Fouad <medo.ma...@gmail.com>

Eslam Hamouda

unread,
Dec 2, 2011, 6:46:14 AM12/2/11
to mansou...@googlegroups.com
فكرة كويسة جدا بصراحة , بس انا مش هقدر احضر معاكم لأني من طنطا , فهحاول اقترح الموضوع ده مع الناس بتوع طنطا , اهم حاجة اننا هنشوف بعض هناك ,

2011/12/2 eman hamama <eman.h...@gmail.com>

تمام جدا بس انت قصدي نفضل التلات ايام هناك ولا نروح يوم يوم يعني انا مثلا جايلي اليوم التالت وعايزة اروح اليوم ده بس فهيبقى ايه النظام


2011/12/2 Mohamed Fouad <medo.ma...@gmail.com>
ايه رأيكم ننظم رحلة للقاهرة في الـ3 ايام بتوع g|egypt نطلع كلنا مع بعض من المنصورة للقاهرة ونحضر ونرجع مع بعض في الــ3 ايام ومش شرط الـGTUG ميمرز بس لأ كل اللي هيروح من المنصورة يجي معانا ... ها ايه رأيكم ؟ :)




--

This Message From :
EslaMx7( Eslam Hamouda )
Follow Me :
Facebook , Twitter
Contact Information :

Esl...@Gmail.Com
Esl...@Yahoo.Com
Esl...@Hotmail.Com
Esl...@Nimbuzz.Com
Mobile : +20119497864

Jasmine Sayedein

unread,
Dec 2, 2011, 6:47:01 AM12/2/11
to mansou...@googlegroups.com
good ,, bs can i join u in cairo?? cuz i won't be in mans at that time ..

Mohamed Fouad

unread,
Dec 2, 2011, 7:44:56 AM12/2/11
to mansou...@googlegroups.com
نروح ونرجع كل يوم هو اه هيبقي تعب بس علشان اللي هيروح تاني يوم بس او تالت يوم يروح ويرجع معانا

Mohamed Fouad

unread,
Dec 2, 2011, 7:45:19 AM12/2/11
to mansou...@googlegroups.com
اكيد ان شاء الله

Mohamed Fouad

unread,
Dec 2, 2011, 7:46:03 AM12/2/11
to mansou...@googlegroups.com
عادي مش مشكلة ممكن تنضمي لينا لما نوصل القاهرة

Randa Hisham

unread,
Dec 2, 2011, 7:46:12 AM12/2/11
to mansou...@googlegroups.com
جميل جدا...انا معاكم

2011/12/2 Mohamed Fouad <medo.ma...@gmail.com>



--
Randa Hesham
Software Developer

Twitter:@ro0oraa
FaceBook
:Randa Hisham

ٍ

Mohamed Elzahed

unread,
Dec 3, 2011, 5:10:23 AM12/3/11
to mansou...@googlegroups.com
طيب مواعيد الاتوبيس امتي ﻻني ممكن اجيب ناس واجي من دمياط الجديدة

Ahmed Saad

unread,
Dec 3, 2011, 6:47:45 AM12/3/11
to mansou...@googlegroups.com
انا شايف احسن من موضوع الأتوبيس ده ان الأصحاب كلهم يجمعو بعض و يسافرو يعني ممكن كل اللي طالعين من المنصوره واحنا بنتواصل معاهم عن طريق نظم او هنا في الجروب اننا نتفق يومها اننا نطلع مع بعض مثلا نتقابل الساعه 5.30 ان شاء الله نوصل هناك علي 7 ونركب اتوبيس جوجل من رمسيس واعتقد ده احسن من اننا نجيب اتوبيس

2011/12/3 Mohamed Elzahed <mfaw...@gmail.com>

Mohamed Fouad

unread,
Dec 3, 2011, 1:21:59 PM12/3/11
to mansou...@googlegroups.com
الفكرة لسة متنفذتش مستنين اراء المانجرز لو وافقوا هنتصرف بقي :)

Mohamed Fouad

unread,
Dec 3, 2011, 1:24:29 PM12/3/11
to mansou...@googlegroups.com
فكرة كويسة بردو  ;)

esl4mdiaa

unread,
Dec 3, 2011, 3:21:39 PM12/3/11
to mansou...@googlegroups.com
انا رديت الرد دا الصبح من اﻻميل التاني وموصلش مش عارف ليه ؟

هيا اسمها المحطة الدولية برضه مش كدا
:D
اللي هيا بعد المحافظة بشوية كدا
- Hide quoted text


2011/12/3 eslam diaa <m...@esl4m.com>
+ahmed saad
انا شايف كدا برضه بس اعمل حسابك ان الطريق ساعتين واكتر مش ساعة ونص بس
وتركبوا ميكروباص من المحطة الدولية علشان ينزلكم رمسيس
:)

شوفوا اللي اللي انتوا ناويين عليه ، وانا في كل الحالات هستناكم هنا ان شاء الله
:)


+Mohammed Fouad
الموضوع دا مش محتاج رأي المانجرز لان كل واحد هيطلع على مسئوليته
كأنها رحلة في الكلية عادية جداا
!!

اللي انتوا هتتفقوا عليه نفذوه .. لو انتوا عددكم كبير ظبطوا وطلعوا اتوبيس واتفقوا معاه يوديكم ويجيبكم
ولو في عدد كبير برضه جاتله انفتيشن ال 3 ايام
اتفقوا معاه على ال3 ايام
:)



2011/12/3 Mohamed Fouad <medo.ma...@gmail.com>



--
"Eslam Mohamed Diaa"
Software Engineer - PHP Developer

Trying to be better .. more & more ... !!
http://blog.esl4m.com/

Mohamed Fouad

unread,
Dec 3, 2011, 4:09:29 PM12/3/11
to mansou...@googlegroups.com
خلاص هشوف مين رايح بردو من الكلية وهنحاول نجمع بعض ان شاء الله
2011/12/3 Mohamed Fouad <medo.ma...@gmail.com>
2011/12/3 Mohamed Elzahed <mfa...@gmail.com>

طيب مواعيد الاتوبيس امتي ﻻني ممكن اجيب ناس واجي من دمياط الجديدة

mohamed-aboelfetouh

unread,
Dec 4, 2011, 5:32:42 PM12/4/11
to mansou...@googlegroups.com
المانجرز ملهمش  علاقة بالموضوع فمش هتحتاج رأينا في حاجة  كأنك  بتطلع رحلة والناس  بتشترك فيها يعني لو عايز تطلع  مفيش مشاكل  والناس تدفع الاشتراك  علي حسب تكلفتك

Mohamed Fouad

unread,
Dec 4, 2011, 7:54:10 PM12/4/11
to mansou...@googlegroups.com
منا فاهم اقصد حد يبقي ماسك الرحلة عايزين حد عارف هنروح منين ويعرف يتفق مع حد يوصلنا اذا كنا هنتفق يعني وكدة

Ahmed Saad

unread,
Dec 5, 2011, 5:55:13 PM12/5/11
to mansou...@googlegroups.com

Randa Hisham

unread,
Dec 6, 2011, 2:42:14 AM12/6/11
to mansou...@googlegroups.com
سلام عليكم
معاد  الاتوبيس بتاع جوجل الساعه 7 ونص صباحا يعنى لازم نركب من هنا الساعه 4 ونص وده تقريبا هيبقى قطر..ايه رايكم نتفق ونتقابل ونركب مع بعض نبقى مجموعه

2011/12/5 Ahmed Saad <asa3d....@gmail.com>

esl4mdiaa

unread,
Dec 6, 2011, 3:41:49 AM12/6/11
to mansou...@googlegroups.com
+Ahmed Saad
تمام جداا - ظبطوا معاهم بقى
:)

+Randa
اول قطر بيطلع من المنصورة الساعة 5 ونص وبيروح اسكندرية
اللي بعده بيطلع الساعة 6 او 6 اﻻ ربع القاهرة ، ودا مستحيل توصلي بيه هنا الساعة 7 ونص

اﻻحسن ميكروباص من المنصورة الساعة 5 او قبلها بشوية ، ينزلك رمسيس بعد ساعتين ان شاء الله


2011/12/6 Randa Hisham <randa...@gmail.com>

mahmoud metwally

unread,
Dec 6, 2011, 4:22:24 AM12/6/11
to mansou...@googlegroups.com
الرحلة يا رندا حل لطيف جداا .. واامن بالنسبالك
على العموم انا هاكون هناك تانى وتالت يوم .. اراكم على خير

2011/12/6 esl4mdiaa <elahla...@gmail.com>



--
mahmoud metwally El-askndrany
UI/UX Engineer and GFX Designer @Cloud9ers.com
www.mahmoudmetwally.com

Randa Hisham

unread,
Dec 6, 2011, 4:29:09 AM12/6/11
to mansou...@googlegroups.com
mashy ana bs kont 2l2ana en elm3ad badry showaya..bs mashy m3akom isA

2011/12/6 mahmoud metwally <mr.me...@gmail.com>

Mohamed Fouad

unread,
Dec 6, 2011, 10:40:22 AM12/6/11
to mansou...@googlegroups.com
طب تمام بس عايزين نجمع عدد بقي علشان نكون مع بعض

nonododo.cis

unread,
Dec 8, 2011, 10:09:15 AM12/8/11
to mansou...@googlegroups.com
 انا عاوزه اعرف بالنسبة لتانى يوم ... ايه نظامه معاكم !! و مين طالع و كده .. علشان انا عاوزه اطلع و احتمال يكون فيه غيرى معايا :( 

بتاريخ 06 ديسمبر, 2011 05:40 م، جاء من Mohamed Fouad <medo.ma...@gmail.com>:

Marwa Aboshall

unread,
Dec 9, 2011, 12:54:22 PM12/9/11
to Mansoura-GTUG
شباب , قررتوا هتعملو ايه فى التلات ايام ؟! ..

On Dec 8, 5:09 pm, "nonododo.cis" <nonododo....@gmail.com> wrote:
> * انا عاوزه اعرف بالنسبة لتانى يوم ... ايه نظامه معاكم !! و مين طالع و كده
> .. علشان انا عاوزه اطلع و احتمال يكون فيه غيرى معايا :( *


>
> بتاريخ 06 ديسمبر, 2011 05:40 م، جاء من Mohamed Fouad <

> medo.madrid...@gmail.com>:


>
>
>
>
>
>
>
> > طب تمام بس عايزين نجمع عدد بقي علشان نكون مع بعض
>
> > On Tuesday, December 6, 2011 9:42:14 AM UTC+2, randa hisham wrote:
>
> >> سلام عليكم
> >> معاد  الاتوبيس بتاع جوجل الساعه 7 ونص صباحا يعنى لازم نركب من هنا الساعه
> >> 4 ونص وده تقريبا هيبقى قطر..ايه رايكم نتفق ونتقابل ونركب مع بعض نبقى مجموعه
>
> >> 2011/12/5 Ahmed Saad <asa3d....@gmail.com>
>
> >>> See this Link
> >>>https://www.facebook.com/events/253576508035061/
>
> >>> 2011/12/5 Mohamed Fouad <medo.ma...@gmail.com>
>
> >>> منا فاهم اقصد حد يبقي ماسك الرحلة عايزين حد عارف هنروح منين ويعرف يتفق
> >>>> مع حد يوصلنا اذا كنا هنتفق يعني وكدة
>
> >>>> On Monday, December 5, 2011 12:32:42 AM UTC+2, mohamed aboelfetouh
> >>>> wrote:
>
> >>>>> المانجرز ملهمش  علاقة بالموضوع فمش هتحتاج رأينا في حاجة  كأنك  بتطلع
> >>>>> رحلة والناس  بتشترك فيها يعني لو عايز تطلع  مفيش مشاكل  والناس تدفع
> >>>>> الاشتراك  علي حسب تكلفتك
>
> >> --
> >> Randa Hesham
> >> Software Developer
>

> >> Twitter:@ro0oraa <http://twitter.com/#%21/ro0oraa>
> >> FaceBook:Randa Hisham <http://www.facebook.com/Ro0oraaa>
>
> >> ٍ

Mohamed Fouad

unread,
Dec 9, 2011, 1:22:40 PM12/9/11
to mansou...@googlegroups.com
انا لحد دلوقتي مش لاقي حد اطلع معاه اول يوم :(

Bahy Mohamed

unread,
Dec 9, 2011, 1:25:36 PM12/9/11
to mansou...@googlegroups.com
انا واصحابى طالعين اول يوم بس مواصلات :)

Mohamed Fouad

unread,
Dec 9, 2011, 1:38:23 PM12/9/11
to mansou...@googlegroups.com
انا هشوف بقي حد من الكلية طالع و اروح معاه
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages