Speakeri pt 8.12 - Crash Curs Android Beginner

Dan - Augmented Citizen Romescu

to gdg-ti...@googlegroups.com, Aurelian George Dumanovschi, Eugeniu Arbuleac, Andrei Catinean
Am discutat cu +Madalin Gageanu si ne gandeam sa avem un crash curs pt Android pe 8.11
Ar fi perfect daca +Madalin , + Auras, +Eugeniu, +Andrei sa va puneti de acord si sa incropim un curs pe la 2 h pentru incepatori. Eventual sa puneti temele despre care ar fi interesant de discutat.

Lavinia Basaraba

to gdg-ti...@googlegroups.com, Aurelian George Dumanovschi, Eugeniu Arbuleac, Andrei Catinean
Ar fi foarte fain ceva hands-on. Problema cu data de 8.12 este ca sunt mai multe evenimente organizate in Timisoara, dupa cum ne-a spus Radu Ticiu (nu-mi amintesc exact care sunt, dar stiu ca ne-am uitat si sunt deja anuntate si cu participanti). Prin urmare noi ne gandeam ca poate ar fi mai bine sa incercam in 7.12 cand avem sanse sa avem mai multi participanti (oricum timpul de promovare este scurt).

Silviu poate sa ne ofere mai multe detalii asupra evenimentelor de care vorbeam si puteti sa ne spuneti ce parere aveti legat de data.

2012/11/15 Dan - Augmented Citizen Romescu <drom...@googlemail.com>
[...]

Radu Ticiu

to gdg-ti...@googlegroups.com, Aurelian George Dumanovschi, Eugeniu Arbuleac, Andrei Catinean, Madalin Gageanu
Suna bine, ca este deja in constructie programul zilei de 8 dec. In conditiile in care Timisoara Mobile Development Group va organiza tot cu Madalin in ianuarie 2013 un crash-course de 2 zile de Android, un teaser de doua ore facut in cadrul GDG e foarte bine venit, dar cred ca ar trebui sa fie dublat/triplat de prezentari ale altor tehnologii Google.

Daca data e hotarata, putem sa dam un racnet in comunitatea locala sa vedem daca sunt si alte persoane interesate  si disponibile sa vina cu prezentari cat mai diverse.

Spor la toate, tuturor!

Radu

Radu Ticiu
Executive director
Timisoara Software Business Incubator
9th, Republicii Blvd, 3rd floor
300159 Timisoara, Romania
+40356401222 (t)
+40356401223 (f)
+40722691279 (m)
www.it-incubator.ro
twitter: raduticiu

Q: Why is this email five sentences or less?

Oaida Adrian Horia

Radu Ticiu

to gdg-ti...@googlegroups.com
Salutari,

Va spuneam de urmatoarele evenimente care vor avea loc in 8 dec:

Global Day of Code Retreat http://www.meetup.com/The-Timisoara-Agile-Software-Meetup-Group/ 23 de inscrisi, full day
Inaugural Event pentru Timisoara CoderDojo

Ce mi se pare inca insuficient este reprezentarea continutului non-Android. Cine ar mai putea propune, totusi, si alte prezentari de tehologii Google?

Radu

Oaida Adrian Horia

to gdg-ti...@googlegroups.com
Salut,

   Am vorbit cu razvan cioarga (asistent la poli ) si ar vrea sa tina o prezentare de google maps.

Radu Ticiu

Aurelian George Dumanovschi

to gdg-ti...@googlegroups.com
Am si eu o idee de prezentare: Folosind Google Drive ca CMS (pentru o aplicatie mobila spre ex.) 10-15min

Eugeniu Arbuleac

to gdg-ti...@googlegroups.com
Salut, as putea si eu contribui cu o prezentare, cum am zis.
Tema prezentarii ar fi: Building your next greap application ( Ca idee prezentarea va fi despre lucruri care iti fac aplicatia eficienta, responsive, functionala: low battery draining, eficient internet flow etc).

Ca timp as avea nevoie 20 min  + 3-4 min Q&A
...excelenta vestea cu Razvan!
Salut,

2012/11/15 Radu Ticiu <radu....@it-incubator.ro>
Radu

Augmented Citizen

to gdg-ti...@googlegroups.com
Pune te rog info aici: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Asvv193OSe3pdG1vazJscUxaTlYzd3duTzg2Y3d5RGc#gid=0
...excelenta vestea cu Razvan!
Salut,

Augmented Citizen

to gdg-ti...@googlegroups.com
Pune te rog info aici: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Asvv193OSe3pdG1vazJscUxaTlYzd3duTzg2Y3d5RGc#gid=0

On Friday, November 16, 2012 9:42:19 AM UTC+1, Aurelian George Dumanovschi wrote:
...excelenta vestea cu Razvan!
Salut,

2012/11/15 Radu Ticiu <radu....@it-incubator.ro>
Radu

Oaida Adrian Horia

to gdg-ti...@googlegroups.com
Salut,

   Dupa ce m-am uitat pe agenda,vad ca sunt mult prea multe prezentari de android, poate ar trebui sa inlocuim o prezentare de android cu una legata de celelalte tehnologii google (din lista propusa) .

Radu Ticiu

to gdg-ti...@googlegroups.com
...chestia asta o cant si eu inca de la inceput. Mai lasati ceva subiecte Android si pentru TiMo... :)

[...]

Oaida Adrian Horia

to gdg-ti...@googlegroups.com
Salut,

   Am vorbit azi cu razvan, si nu o sa poata sa tina prezentarea de la 17:30,ci doar de la 14:30,prin urmare o sa fac o mica schimbare in program (if it's all right with everybody else).
   As dori ca persoanele care vor sa tina crash course-ul de android sa completeze in documentul de agenda gdg detalii despre cele 3 prezentari care ei vor sa le tina (o mica descriere ii suficienta,ca sa putem publica agenda ).
   Acelasi lucru este valabil si pentru prezentarile de Android UX, Android and Arduino ( Big and Small Brothers) ;-),Android advanced 2.
   As vrea sa avem detaliile astea rezolvate pana maine seara,ca sa putem publica agenda.
   Pentru ca in momentul de fata, nu avem o agenda clara(numar de prezentari,nivelul prezentarilor ...), si nu o putem publica.

Toate cele bune,
Adrian Oaida

Madalin Gageanu

to gdg-ti...@googlegroups.com
  1. De la 17:30 este prezentarea de User Experience a lui Sorin Bechira. Nu inteleg exact de care prezentare vorbim.
  2. Din cate am inteles sunt prea multe prezentari Android related. Pana la urma raman toate?
  3. De ce este Android Advanced 2? Nu vad nici o alta prezentare Advanced de Android…
  4. Prezentarea de Dealing with Fragmentation nu o mai vad in program… O mai pregatesc sau e scoasa de tot… ?

---
Madalin Gageanu

Oaida Adrian Horia

to gdg-ti...@googlegroups.com
Salut,

  1. Original prezentarea era de la 17:30, am mutato la 14:30,si am shiftat in jos crash course-ul.
  2. Da,sunt cam multe prezentari de android (unresolved issue).
  3. Nu stiu ce ii cu prezentarea respectiva, de aia am vrut sa avem o descriere clara de la toate prezentarile(am facut un tabel mai jos in document de presentation descriptions ).
  4. De la ce ora era initial prezentarea ?

Madalin Gageanu

to gdg-ti...@googlegroups.com
Salut,

Prezentarea de fragmentation era inainte de Mobile UX de la 17:00.

---
Madalin Gageanu

Madalin Gageanu

to gdg-ti...@googlegroups.com

Eu pot renunta la crash course-ul meu pentru ca oricum sunt 2 prezentari de genul ala si o pastrez pentru TiMo. Ar ramane atunci doar 2: crash course 2 si fragmentation.

Dar sunt deschis la orice fel de propunere.

Dan Romescu

to gdg-ti...@googlegroups.com
Madalin cred ca e important sa nu renunti!! Chair te rog sa iei un slot :-)

2012/11/22 Madalin Gageanu <madalin...@gmail.com>

--
dipl. Ing. Dan Romescu

Open Source Advocate
Android Enthusiast

Blog: http://www.augmentedcitizen.org/
http://gplus.to/dromescu
@dromescu

CEO Augmented Citizen Foundation
AR Standards Committee Member
Founder of European Augmented Reality Business Conference

d...@AugmentedCitizen.com

T-DE: +49 1723755643
T-RO: +40 736 943 060

Aurelian George Dumanovschi

to gdg-ti...@googlegroups.com
Nu e interesat nimeni pentru prezentarea mea despre cum sa folosesti Google Drive ca un CMS? :D O sa placa la clienti :D

Dan Romescu

to gdg-ti...@googlegroups.com
Pune-o in lista la vot :-)

Aurelian George Dumanovschi

to gdg-ti...@googlegroups.com
Este de o saptamana :(

Dan Romescu

to gdg-ti...@googlegroups.com
Nu prea se voteaza, V-as ruga sa votati ce vreti sa vedeti pe 8.12

Radu Ticiu

to gdg-ti...@googlegroups.com
done, am votat.

insist sa observ ca ponderea preconizata a prezentarilor referitoare strict la android mi se pare mult prea mare in agenda evenimentului. cred ca pe viitor subiectele android ar trebui sa fie subiecte de rezerva pentru evenimentele grupului atunci cand nu apar subiecte legate de alte tehnologii Google.

o alta observatie se refera la faptul avem o tendinta clara de a irosi oportunitati: vom avea in mijlocul nostru reprezentanti ai GDG din Cluj, care fac un efort substantial sa faca drumul pana la Timisoara, sunt dispusi sa sustina prezentari relevante pentru diverse tehnologii Google si, in mod surprinzator, nu apar inca pe agenda. Nu cred ca trebuie sa ii transformam pe Aurelian si Andrei in spectatori de lux la intalnirea GDG Timisoara.

Spor la toate, weekend fain!

[...]

Dan Romescu

to gdg-ti...@googlegroups.com
Vor face si ei prezentari, astept doar sa le puna sus - Google Drive este o tema interesanta.

Radu Ticiu

to gdg-ti...@googlegroups.com
ce se intampla intre 15.30 si 16.00? e o pauza de cafea, ceva?

[...]

Madalin Gageanu

to gdg-ti...@googlegroups.com
Cateva pareri:

1. Invitatii de la Cluj are trebui sa vorbesca cate putin in deschidere despre GDG-ul de acolo, cati membri au, ce schedule au si despre rezultate.
2. Radu are dreptate, sunt cam multe prezentari de Android (dar e de aspteptat fiind ca e cea mai raspandita platforma la momentul actual). Avem 2 prezentari totusi care nu au nici speaker-ii, nici subiect.. Ce facem cu alea?
3. Intr-adevara, era un slot omis intre 15:30 si 16:00, l-am adaugat acum. Mai e loc de o prezentare.
4. Coffee Break-ul ar trebui mutat mai devreme gen 16:30 ca sa fie mai la jumatatea programului.
5. Subiecte interesante pentru prezentari ar mai fii introduceri in Google App Engine si ceva mai tehnic: Guice & IOC.

---
Madalin Gageanu

Dan Romescu

to gdg-ti...@googlegroups.com, Andrei Catinean, Eugeniu Arbuleac
Andrei si Eugeniu vroiau sa prezinte - nu stiu daca au luat o hotarare...

2012/11/23 Madalin Gageanu <madalin...@gmail.com>
Message has been deleted

Aurelian George Dumanovschi

to gdg-ti...@googlegroups.com
Barcamp facem? Are careva o tableta cu android? :)

Silviu Vert

to gdg-ti...@googlegroups.com
Stiu ca am discutat la inceput si am zis ca fiind prima intalnire, in care lumea nu se prea cunoaste, un barcamp s-ar desfasura greu. In plus, agenda e finalizata 90%, deci nu prea mai e loc de manevre.

Lavinia Basaraba

to gdg-ti...@googlegroups.com
E faina ideea cu Barcamp, dar tinand cont de ce spunea Silviu poate ce am putea face e ceva mai informal.
Putem preciza ca ne-am bucura in pauzele de cafea si nu numai, sa aflam cu ce probleme s-au confruntat in aplicatiile pe care le-au dezvoltat si ca ii incurajam sa vorbeasca cu speakers, organizatorii, alti participanti si sa-si arate aplicatiile. Astfel fiecare developer are probabil un telefon cu Android sau un laptop (daca aplicatia nu e Android) pe care isi poate pune aplicatia si sa vina pregatit :)

In plus astfel de discutii noua ne vor fi extrem de utile pentru a gasi subiecte pentru editiile viitoare.

Oaida Adrian Horia

to gdg-ti...@googlegroups.com
Salut,

   Pentru ca discutia sa fie cat mai clara:

   BarCamp = user-generated conference  http://en.wikipedia.org/wiki/BarCamp
   DemoCamp = prezentare de aplicatii.

Silviu Vert

to gdg-ti...@googlegroups.com
Sambata am avut un hangout cu echipa de organizare si am cazut de acord ca agenda e definitiva. Dar poate se ofera un timisorean sa cedeze un slot de prezentare (cu posibilitatea de a o sustine data viitoare) pentru prezentarea de "Google Location and Places API" a lui Andrei.

2012/11/24 Eugeniu Arbuleac <arbul...@gmail.com>
Salut, noi taceam pana acum deoarece nu stiam exact ce hotarare se ia. Am urcat prezentarile pe Docs si asteptam sa vedem daca suntem alesi :)
Suntem la fel de decisi!

Multumesc,
Eugen

Arbuleac Eugen

to gdg-ti...@googlegroups.com
Salut,

Nu e neaparat sa cedeze locul, ba mai mult, am vorbit si cu Andrei si o sa tinem impreuna prezentarea. De obicei facem asa, deci o sa facem si de data asta ;)

Multumesc,
Eugen

Madalin Gageanu

to gdg-ti...@googlegroups.com
Salut,

Nu ma deranjeaza sa cedez slot-ul de la 16:30. Cum credeti si voi ca e mai OK...

---
Madalin Gageanu

Arbuleac Eugen

to gdg-ti...@googlegroups.com
Eu zic ça e mai ok asa. Chiar nu e nici o problema.

Eugen.

Silviu Vert

to gdg-ti...@googlegroups.com
Ok, asa ramane.