Organizing the 1st GDG Timisoara meeting on the 8-th of December

Dan - Augmented Citizen Romescu

to gdg-ti...@googlegroups.com
Buna Dimineata Androider,

Eu voi fi definitiv pe 7 si 8 in TM. Am discutat cu Eugeniu si ei pot sa ajunga pe 8.12 in TM. As propune sa batem in cuie aceasta data si sa incepem sa dam sfoara in tara. V-as ruga sa aveti in vedere si alte Technologii Google - interesant ar fi sa discutati cu comunitatea Java din TM - Radu poate tu ii ajuti cu ceva info.

As vrea sa vedem cine se ocupa de MeetUp respectiv Facebook?

Am avut un Hangout de dimineata cu Van Riper Managerul GDG. I-am spus despre situatia actuala. El ne-a sugerat sa lucram la GDG ( sigla, intalniri, pregatiri pt pagina G+).

Ca si Idee eu am luat domeniul GDGs.ro pe care vreau sa il folosim ca si imagine centrala in discutiile cu Sponsorii. Pt a accesa fonduri de sposorizare si a face atractiva activitatea noastra va fi mai usor daca vom actiona in comun - despre asta discutand si in Bucuresti.

Referitor la Hackahton as vrea sa avem un Hangout saptamana viitoare luni sau marti seara, este important sa hotaram in ce mod il vom concepe - asta din punct de vedere logistic. Ca si tool de management pt actiunile noastr viitoare eu as sugera Base Camp - eu lucrez de ceva vreme si sunt foarte multumit. O sa creez saptamana viitoare un Proiect pt GDG Romania.

Miercuri seara va fi o intalnire la Antwerpen a catorva GDD-uri unde este prezent si Van Riper. Vreau sa ii propun ca castigatorii Hackathon sa primeasca bilete la Google I/O in vara ;-) pt a face mai interesant eventul pentru developeri.
Eu o sa incerc sa mai invit oameni din exterior la intalnire.

Silviu Vert

to gdg-ti...@googlegroups.com
Neatza! :)

Am trimis invitatii pentru grup si catorva persoane din comunitatea Java. Sper sa ni se alature si sa ne si confirme ca data propusa nu se suprapune cu intalnirea Java User Grup din decembrie.

Diseara vom discuta si de cine se ocupa de google grup / meetup / facebook / pagina g+, daca nu se anunta cineva intre timp aici.

Pana la urma care e denumirea oficiala? GTUG sau GDG?

In principiu sunt disponibil pentru hangout la inceputul saptamanii viitoare si basecamp suna bine ca unealta de organizare.

Dan - Augmented Citizen Romescu

to gdg-ti...@googlegroups.com
GDG este noua denumire  - GTUG este denumirea veche care nu mai este acceptata de Google. Dar nu exista nici o diff, la ultima intalnire din Varsovia s-a clarificat acest punct.

2012/11/13 Silviu Vert <silvi...@gmail.com>

dipl. Ing. Dan Romescu

Open Source Advocate
Android Enthusiast

Blog: http://www.augmentedcitizen.org/
http://gplus.to/dromescu
@dromescu

CEO Augmented Citizen Foundation
AR Standards Committee Member
Founder of European Augmented Reality Business Conference

d...@AugmentedCitizen.com

T-DE: +49 1723755643
T-RO: +40 736 943 060

Aurelian George Dumanovschi

to gdg-ti...@googlegroups.com
Martea viitoare eu voi fi plecat in Budapesta deci daca vreti sa faceti atunci hangoutul va trebui sa-mi povestiti dupa :)