Data si program prima intalnire GDG

Silviu Vert

to gdg-ti...@googlegroups.com
Hello all,

Evenimentul ramane pe data de 8 decembrie (sambata dupa-amiaza). Putem sa dam sfoara in tara catre cei care vor tine/pot sa tina prezentari.

Schita de program, cu propunerile pe care le avem pana acum, a facut-o Dan in documentul acesta. Eu as zice sa incepem in mod realist pe la 14:30-15:00, ca sa apuce lumea sa manance in liniste de pranz.

Evenimentul ar trebui publicat pe marti, asa ca mi-as dori tare mult sa obtinem pe luni confirmari de la prezentatorii care sunt cu semnul intrebarii.

Un weekend frumos!
Silviu

Aurelian George Dumanovschi

to gdg-ti...@googlegroups.com

Perfect! Asta inseamna ca pot sa plec de sambata dimineata. Poti sa-mi dai o adresa cu locatia evenimentului?

Auras

Silviu Vert

to gdg-ti...@googlegroups.com
Locatia nu e stabilita, dar te anunt cand o stim.