Re: Bilanco de la gazetara kampanjo chirkau la UK 2013 KAJ Esperanto-Tago

Emilio

to landa...@yahoogroups.com, gaze...@googlegroups.com, projekto-126-j...@yahoogroups.com, info...@yahoogroups.com
Brian skribis:
> Korajn dankojn kaj gratulojn al ĉiuj.
>

> Bonvole notu ke ankaŭ eroj rilatas al "Esperanto-Tago". Ni same faru
> dum 2014 :)

Malgrau la titolo de la pagho mencias nur la UK, fakte multaj eroj
rilatas al Esperanto-Tago. La datoj de Esperanto-Tago kaj de la UK estas
proksimaj, kaj ambau rilatas al lingvaj rajtoj. Ni rekomendis al la
kunlaborantoj sendi informojn al la gazetoj pri la UK kaj pri
Esperanto-Tago.

Kunigi la kampanjojn estis bona ideo. Certe indas ripeti tion en 2014.

Chu ni povos fari seminarion pri komunikado en Bonaero ?

amike

Emilio

Pablo Leon

to gaze...@googlegroups.com
Kara Emilio:

Nepre kontaktu s-aninon Petra Smideliusz, kiu estas la zorganto pri la kongresa programo de la 99-a UK okazonta en Bonaero. Per privata retpoŝtaĵon mi sendos al vi ŝian retadreson.

Amike,

Pablo León

2013/10/25 Emilio <cid.e...@gmail.com>

Emilio

--
Por skribi: gaze...@googlegroups.com

Emilio

to gaze...@googlegroups.com, projekto-126-j...@yahoogroups.com, Petra Smideliusz
Dankon Pablo pro la kontakto de Petra, al kiu mi kopias la mesaghon.

Sed ni atendu la reagojn de estraranoj, komisiitoj pri informado, kaj listanoj pri tiu propono realigi SEMINARION PRI INFORMADO dum la UK.

Aldone mi proponas Kongresan Ago-Tagon, tio estas metiejo pri informado kaj sekva agado surstrate disdonante flugfoliojn pri esperanto, interretaj kaj lokaj kursoj.     Tio estus giganta Ago-Tago en Bonaero kun partopreno ankau de multaj ne-argentinanoj, kio certe varbos la atenton de la publiko kaj montros la funkciadon de esperanto vive.

Tiu Kongresa Ago-tago jam estas en la programo de la Brazila Kongreso de Esperanto, kiu okazos en januaro 2014, kaj tiam ni scios chu la ideo vere taugas.

Ni faris eksperimenton en mia urbo profitante la cheeston de Petra.  Ni parolis al la publiko en esperanto, dum aliaj tradukis.  Brazilanoj estas tre scivolaj pri eksterlandanoj, kaj tio multe helpis dum la disvastigo.  Ech rimarkinte ke ni estis brazilanoj, la publiko trovis tre interese auskulti esperanton.   Mi kredas ke tia agado funkcios ankau kun argentinanoj, char kiel brazilanoj, ili loghas en granda lando, sen multaj konktatoj kun aliaj lingvoj kaj popoloj.  En Europo, male, la homoj jam enuighas pri eksterlandajhoj.

Vidu:
Petra disvastigas esperanton en Santos - http://youtu.be/-WdEptXXfMs

amike,

Emilio

Por forlasi la grupon: gazetaro+u...@googlegroups.com

Por skribi: gaze...@googlegroups.com
Por forlasi la grupon: gazetaro+u...@googlegroups.com

to projekto-126-j...@yahoogroups.com, gaze...@googlegroups.com, Petra Smideliusz
Emilio:
|   Sed ni atendu la reagojn de estraranoj, komisiitoj pri informado, kaj listanoj pri tiu propono realigi SEMINARION PRI INFORMADO dum la UK.
Aldone mi proponas Kongresan Ago-Tagon
Mi certe favoras tiajn proponojn. Eble Stefano Keller, la nuna respondeculo pri informado ĉe UEA povus komenci informi nin, kiel li volas antaŭeniri pri informado dum la 127-a jaro.

Amike

Renato

~~~

renato corsetti