amaskomunikiloj pri la 2a Sud-Azia Seminario pri Esperanto

1 view

Stefano Keller (listoj)

to reag...@googlegroups.com, Reago, Landa Agado, info...@yahoogroups.com, Emilio Cid, Renato Corsetti, Brian Barker, LEE Jungkee, Adeel Butt, Zeiter Perera, Azio, cxinaj-esp...@yahoogroups.com
Tri komentoj aperis che:
http://www.thenews.com.pk/Todays-News-5-235523-Seminar
(retligojn ili shajne ne akceptas, sed videon el jutubo jes)

kaj aperis ankau tiu artikolo:
http://www.brecorder.com/general-news/172/1158072/

En Hungario aperis bon aartikolo en 'Lingvo kaj scienco':
Ghi mencias la eventon
http://jer.hu/
kaj ankau
http://www.ijs.hu/ -n.
Estas ligo ankau al la retejo de la hungara esperanta junularo
http://www.eszperanto-ifjusag.hu/

kaj certe multaj aliaj en la mondo.

- - -

Ni devas rikolti kaj publikigi tiujn amaskomunikilajn rezultojn pri/de
niaj eventoj, agadoj, gazetaraj informadoj, en specifa retpagho nia, pri
tiaj amaskomunikilaj aperigoj (chu retaj [kun ligo kaj mallonga
priskribo], chu nur paperaj [kun skanajho pdf-igita], chu nur radiaj
[kun mp3-registrajho], chu televidaj [filmregistrajho].)

Tiu nia retejo havu ankau la komunikojn diverslingvajn, al kiu reagis la
amaskomunikiloj (au dissendotajn).

Ghi enhavu ankau ligojn al la diversaj novajh-agentejoj en la opaj
lingvo-regionoj, landoj.

Chion tion vershajne ni devas ankorau bone organizi.
Chu la retejo
http://www.gazetaro.co.nr/
(chefe ties prizorganto, lau tempo je dispono) povus planumi tiujn taskojn?

La UEA-vikio estas utila dokumentejo sed limigita funkcie (char vikia),
se ni pensas pri diversaj programebloj en normala retpagho:

http://uea.org/vikio/index.php/Afishoj_realigitaj

Stefano
-

--